just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

فروش اقساطی مبلمان و سرویس خواب برای جهیزیه

خرید سرویس خواب

در پایان یک روز شلوغ و کاری ، چه چیزی بیش از خواب خوب و با کیفیت می توان لذت بخش باشد؟ همه ما یک سوم از روز را در خواب هستیم ، پس انتخاب و خرید سرویس خواب خوب می تواند یک احساس عالی و بی نظیر را برای ما ایجاد کند. امروز در صنایع چوبی بنریس قصد داریم تا در خصوص خرید سرویس خواب ، شما عزیزان را راهنمایی کنیم ، با ما همراه باشید.

اهمیت خواب شبانه

خواب ناکافی در طول زمان می تواند خطر ابتلا به مشکلات سلامتی مزمن ( طولانی مدت ) را افزایش دهد. در طول خواب بدن برای حمایت از عملکرد سالم مغز و حفظ سلامت فیزیکی کار کرده و خوابیدن به رشد و تکامل کودکان و نوجوانان هم کمک می کند.

گاهی اوقات ما فکر می کنیم که سرویس خواب خیلی اهمیت ندارد اما در دراز مدت متوجه می شوید که خرید سرویس خواب مناسب تاثیر مستقیم بر راحتی و استراحت مان دارد.

راهنمای خرید سرویس خواب

چنانچه قصد خرید اقساطی سرویس خواب جهیزیه را دارید،  آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم. در ادامه مقاله هم مطالبی در خصوص پارچه ملحفه و انواع سرویس خواب ارائه خواهیم کرد که امیدواریم برایتان مفید باشد.

سرویس خواب ارزان و شیک

جنس ملحفه سرویس خواب

از آنجایی که ملحفه ، روکش لحاف و روبالشتی شما هر شب روی پوست شما قرار می گیرد ، مهم است که چه نوع ملحفه ای را انتخاب می کنید. اصولا بالاترین استانداردها را پارچه هایی دارند که از مواد طبیعی ساخته می شوند . حالا شما انتخاب کنید ، دوست دارید ملافه شما صاف و ابریشمی ، خنک و ترد یا دنج و گرم باشد؟

پنبه ای :

رایج ترین پارچه ای که برای تولید ملحفه استفاده می شود، پنبه است. پنبه طبیعی ، قابل تنفس و تجزیه پذیر است و احساس خوبی به پوست می دهد.

کتان :

کتان از الیاف طبیعی ساخته می شود و این پارچه هم دارای خاصیت تنفس و عایق طبیعی است بنابراین درجه حرارت عالی را در تمام طول سال ارائه می دهد، بسیار محکم و با دوام است و روتختی کتان ماندگاری بالایی دارد. همچنین این پارچه ها به دلیل خاصیت ضدمیکروبی که دارند به بیماری پوستی و حساسیت هم کمک می کنند. ملحفه کتان شاید در ابتدا مانند پنبه نرم نباشد ولی با هر بار شست و شو نرم تر می شود.

ابریشم :

در خرید سرویس خواب ، یکی دیگر از پارچه های ملحفه ای ، ابریشم است که خیلی مجلل و صاف هستند. ابریشم هم قابلیت تنفس و ضد باکتریایی دارد و رطوبت را از پوست شما دور می کند تا در هنگام خواب خنک بماند. به دلیل نیاز به شست و شوی دستی ، خشک شدن در هوای آزاد ، چروک شدن سریع و سخت اتو شدن ، مراقبت از ملحفه های ابریشمی کمی دشوار است.

انواع سرویس خواب دو نفره

امروزه سرویس خواب های دونفره در اشکال مختلف مستطیل ، مربع و دایره طراحی و عرضه می شوند و هر کدام دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند که متناسب با سایز اتاق خواب شما تولید و عرضه می شوند.

هنگام سفارش و خرید سرویس خواب جهیزیه ، عادت هایتان را نیز در نظر بگیرید ، به طور مثال برخی از افراد در خواب غلت می زنند و ترجیح می دهند فضای زیادی در اختیار داشته باشند از این رو تخت خواب هایی که عرض کمی دارند برای آنها مناسب نیست.

همچنین در خرید سرویس خواب دو نفره ، باید به جثه و قد افراد ، متناسب بودن ارتفاع تشک و تخت با یکدیگر و … بسیار توجه کنید زیرا این شمایید که دارید برای خرید سرویس خواب هزینه می کنید و حق شماست که بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید و به سلامتی و آرامش تان آسیبی وارد نشود.

اگر سوالاتی در خصوص سرویس خواب دونفره ، خرید سرویس خواب اقساطی، قیمت سرویس خواب دونفره،به روز ترین سرویس خواب عروس، سرویس خواب تمام چوب و … دارید می توانید به وب سایت صنایع چوبی بنریس یا پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0