just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بررسی انواع سبک های میز تلویزیون

میز تلویزیون لاکچری

خرید یک میز تلویزیون لاکچری ، شیک و خاص برای هر مشتری اهمیت دارد، میز تلویزیون یکی از عناصر مهم و اصلی در اتاق پذیرایی و نشیمن است و از آنجایی که هال و پذیرایی مکانی برای پذیرایی از مهمان ، تماشای فیلم و مسابقات ورزشی و دور هم بودن افراد است ، این مقاله صنایع چوبی بنریس می خواهد سبک های مختلف میز تلویزیون را به شما معرفی کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سبک های میز تلویزیون

میز تلویزیون لاکچری میزی با سبکی خاص نیست ، هر سبک میزی که مورد پسند شما باشد، می تواند یک میز تلویزیون لاکچری محسوب شود، پس این شما هستید که با انتخاب یکی از مدل های میز تلویزیون هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزلتان زیبایی آن را دو چندان می کنید.

کلاسیک

یکی از سبک های میز تلویزیون ، کلاسیک است. این سبک در مبلمان، میز ناهارخوری و سرویس خواب هم وجود دارد و طراحی شلوغ و پیچیده ای دارند. معمولا این سبک میزها ابعاد بزرگی دارند و طراحی و نقوش برجسته و خمیدگی های متنوعی در ساختارشان دارند. به دلیل ابعاد بزرگ ، فضای زیادی هم در اتاق اشغال می کنند از این رو برای آپارتمان های کوچک مناسب نیستند.

مدرن

یکی دیگر از میز تلویزیون های لاکچری در خانه های امروزه میز تلویزیون های مدرن هستند ، در ساخت این مدل میز از چوب ، شیشه ، فلزاتی مانند آلومینیوم و … استفاده می شود. عموما در طراحی آنها چندین کشو و کمد برای قرار دادن وسایل تعبیه می شود و این سبک میز خط و خطوط صاف و گوشه های آن تیز و باکس شکل هستند. معمولا این مدل میزها برای پذیرایی مناسب است زیرا میزی همه کاره و بادوام است که می تواند با فضاهای ذخیره سازی موجود هم نیاز شما را برطرف کند و هم دکوراسیون پذیرایی را شیک و خاص کند.

مینیمالیستی

در ساخت این مدل میز تلویزیون لاکچری هم از خطوط صاف و بدون خمیدگی استفاده شده است و برای منازل کوچک بسیار مناسب هستند ، این مدل میزها فضای کمی برای وسایل دکوری و … دارد و فضای ذخیره سازی مانند کشو ندارد. این مدل میز تلویزیون لاکچری چنانچه مورد پسند شما باشد بهترین گزینه برای اتاق خواب است ، زیرا طراحی و رنگ بندی متنوع آن می تواند مکمل دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.

میز تلویزیون لاکچری و شیک

میز تلویزیون لاکچری و شیک

روستایی یا اصطبل

در ساختار این مدل میز تلویزیون از چوب و بست های فلزی استفاده می شود و ظاهری بسیار ساده و رنگ های خاصی دارد ، از الگوها و طرح های موجود در طبیعت الهام گرفته می شوند و طرفداران خاص خودش را دارد و شاید بتوان گفت عامه پسند نیست.

سلطنتی

این مدل میز تلویزیون ، برای همه خانه ها مناسب نیست اولین و مهم ترین نکته این است که باید همه وسایل و دکوراسیون شما سلطنتی باشد ، دوم اینکه فضای زیاد در اختیار داشته باشید و سوم اینکه ظاهر شلوغ ، پر نقش و خطوط پیچیده آن مورد پسندتان واقع شود. این مدل میز تلویزیون لاکچری قیمت گرانی دارد و در ساختار آن چوب های گردو ، راش و … استفاده می شود.

میز تلویزیون لاکچری و جدید را در تهران از کجا بخریم ؟

اگر به دنبال خرید میز تلویزیون لاکچری برای منزل یا جهیزیه عروس هستید ، صنایع چوبی بنریس آماده ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات دارای گارانتی به شما عزیزان است .در راستای رفاه و تکریم مشتریان گرامی امکان پرداخت اقساطی را نیز فراهم کرده ایم. برای مشاهده انواع محصولات از جمله مبلمان راحتی ، کلاسیک ، ال و استیل ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز تلویزیون و …  به وب سایت یا پیج اینستاگرام مان مراجعه نمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0