just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ایده های تزیین میز ناهارخوری با شمع

تزیین میز با شمع

هر جشن یا مهمانی درجه یک نیاز به یک مرکز چشم گیر دارد که این مرکز توجه می تواند تزیین میز شام میزبان باشد.

اگر علاقمند به چگونگی شمع آرایی میز هستید، با ما همراه باشید تا ایده های تزیین میز ناهارخوری با شمع را بررسی کنیم.

شمع روی میز ناهارخوری

نیازی نیست که برای تزیین میز، هزینه های گزاف بپردازید.

کافیست کمی سلیقه به خرج دهید و با تعدادی شمع میزهای شام مقرون به صرفه بچینید. درخشش گرم شمع ها فضایی دلپذیر و آرام ایجاد می کند که باعث لذت بیشتر مهمانان می شود. همچنین میتوانید آنها را با گل ترکیب یا روی آب شناور کنید.

ایده هایی الهام بخش برای تزیین میز

انرژی و گرمای نور آتش برای خیلی از افراد خوشایند و خاطره انگیز ، تماشای آن لذت بخش و زیبایی آن بی نظیر است از این رو تزیین میز برای خیلی از افراد اعم از خانم یا آقا حائز اهمیت است.

آبشار شمع های ستونی

چند شمع ستونی درشت با ارتفاع های مختلف را روی یک ظرف صاف یا بشقاب سرو قرار دهید. سپس فضای باقی مانده را با سنگریزه و گل های فصلی پر کنید. برای تزیین میز می توانید در تابستان گل رز ، داوودی ، کوکب ، اسطوخدوس ، زنبق ، ادریسی و … و در زمستان ترکیبی از کاج ، یاس ، برفی ، رز ، نرگس ، سیکلامن و … را استفاده کنید.

شمع های شناور

روش دیگر تزیین میز این است که یک کاسه شفاف را با مقداری آب پر کنید و سپس چند شمع وارمر داخل آن شناور کنید. مطمئن شوید فضای کافی برای حرکت شمع ها به اطراف وجود دارد. می توانید برای استایل بیشتر ، آب را با یک یا دو قطره رنگ خوراکی رنگ آمیزی کنید تا با دکوراسیون تان تطابق داشته باشد.

تزیین میز با شمع وارمر

تزیین میز با شمع وارمر

مینی شمع در تزیین میز

در اینجا ، می توانید ایده گفته شده در قسمت قبل را برای شمع های شناور جداگانه در کاسه های شیشه ای کوچک روی یک بشقاب اجرایی کنید. یک گل را زیر شمع وارونه قرار دهید تا جلوه ای دو چندان داشته باشد یا اطراف شمع را در داخل آب با گل های ریز کوچک پر کنید  تا شمع در جای خود باقی بماند.

چیدمان گلدسته

در این ایده تزیین میز نیاز به گل آرایی هم هست ، باید یک حلقه گل بلند را در امتداد میز به طول متناوب به صورت سینوسی ( قله و دره ) در فواصل معین قرار داده و در پایین نقطه هر دره یک شمع وارمر قرار دهید.

لیوان و شمع

لیوان یا شربت خوری ها در این ایده تزیین میز تغییر کاربری می دهند ، می توانید داخل آن ها مقداری آب ریخته و شمع را روی آن شناور کنید یا آنها را برعکس کرده و یک شمع وارمر را در قسمت انتهایی آن ( کف لیوان ) روشن کنید.

شاخه های بید غوطه ور

بیشتر چیدمان های گل در کنار شمع یا به صورت شناور در بالای آب هستند اما در این روش تزیین میز می توانید با فرو بردن شاخه های بید در یک گلدان پر و اضافه کردن شمع شناور در بالای آن ، سایه تزیینی نازکی را ایجاد کنید.

جمع بندی

هر کدام از ایده های تزیین میز را که می خواهید استفاده کنید این نکته مهم را در نظر بگیرید :

انتخاب شمع بسیار مهم است و شما می توانید انواع شمع های دست ساز ، سوزنی ، مخروطی ، وارمر ، توپی ، را متناسب با تمام فصول با اندازه ها ، رایحه ها و رنگ های فراوان در بازار پیدا کنید ، پس در انتخاب تان دقت کرده و سلیقه به خرج دهید.

مشتریان عزیز و گرامی می توانند برای خرید انواع محصولات دارای گارانتی از جمله مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل ال ، مبل استیل، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز تلویزیون و … به وب سایت صنایع چوبی بنریس یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

 

 

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0