just-benris-logo
4

جمع جزء: 246,600,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

راهنمای انتخاب مبلمان روشن

دسته بندی :مبلمان, نوشته‌های آموزشی 2 بهمن 1402 Yeganeh Ansari 358
راهنمای خرید مبل روشن

مبل روشن برای چه کسانی مناسب است ؟

هرکسی که دنبال ظاهر باز و با نشاط باشد ، مبلمان با رنگ روشن را انتخاب می کند ، با این حال خرید مبلمان روشن با روکش های قابل شست و شو ، ظاهر آن ها را همیشه تازه و مرتب نگه می دارد زیرا لکه ها روی سطوح روشن به ویژه در اتاق نشیمن و پذیرایی با نور مناسب بیشتر خودنمایی کرده و ممکن است برای شما نگرانی هایی را به وجود آورد.

در این مقاله از صنایع چوبی بنریس می خواهیم تجربه هایمان را با افرادی که قصد خرید مبلمان با رنگ روشن دارند را در میان بگذاریم تا از خریدشان لذت ببرند.

هنگام خرید مبلمان چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

از آنجایی که اتاق نشیمن استفاده زیادی دارد بنابراین انتخاب مبلمانی که در کنار ظاهر خوب و زیبا ، احساس راحتی هم داشته باشد مهم است. اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید ، ابتدا انتخاب رنگ مبل مهم است تا بتوانید اطراف آن را تزیین کنید.

کف پوش

اگر فرش یا هر مدل کفپوش رنگ روشن دارید و علاقه مند به تغییر دکوراسیون به طور مداوم هستید ، انتخاب و خرید مبلمان رنگ روشن به نفع شماست ، اما اگر کف پوش هایتان رنگ تیره دارند هم عالیست زیرا تضادی را به وجود می آورد که بیشتر باعث درخشیدن مبلمان جدید و زیبای شما می شود.

دیوارها

اگر دنبال ظاهری مینیمالیستی هستید ، می توانید به طور مثال مبلمان طوسی روشن را در کنار دیوارهایی با رنگ خنثی مانند سفید ، کرم و … که خیلی هم عالیست بچینید که در نتیجه اتاق هم جادارتر و شاداب به نظر می رسد. اگر از طرفداران رنگ خنثی نیستید ، جای نگرانی نیست زیرا هر مدل مبل ، مثلا مبل کلاسیک روشن در کنار دیوارهای تیره هم عالی به نظر می رسند ، در این حالت اتاق عمق بصری بیشتری پیدا کرده و باعث باز دیده شدن فضا می شوند.

 

تجهیزات جانبی

تجهیزات جانبی در خرید مبلمان پتانسیل هایی دارد که نباید از آنها غافل شد ، زیرا مبل بدون لوازم جانبی لخت و گاهی هم به ناقص به نظر می رسد ، برای دستیابی به ظاهری منسجم و لاکچری می توانید مبل هایتان را به راحتی مثل یک تخته سفید با هر لوازمی جفت کنید.

دست شما باز است و می توانید انواع رنگ های تند یا ملایم مثل نارنجی ، قرمز ، بنفش یا آبی و … را به دکوراسیون تان اضافه کنید. به این ترتیب یک اثر هنری خلق می کنید.

خرید مبلمان روشن

محل چیدمان مبلمان روشن

هرچند در انتخاب محل چیدمان و قرار گرفتن مبلمان روشن محدودیت های خاصی وجود ندارد و مانند مبلمان تیره نیست اما تجربیات نشان داده است که بهتر از آنها را دور از محل هایی که مستعد کثیف و لکه کردن مبلمان است قرار دهید. به طور مثال نزدیک بودن به آشپزخانه به خاطر پخت و پز ، دود و … باعث زود چرک شدن مبل ها می شود.

 

مبل روشن بهتره یا تیره؟

این سوال یکی از سوالات پرتکرار ذهن هر مشتری است، خوب است بدانید هنگام انتخاب و خرید مبلمان ، بین رنگ روشن و تیره به دستورالعمل های مراقبت از آن ها فکر کنید ، این که چگونه طراحی خانه شما را تکمیل کند ، روی این مبل چه کارهایی قرار است انجام شود ، در کجای اتاق قرار بگیرد و از همه مهم تر اینکه اتاق یا فضایی که قرار است با این مبل طراحی شود آیا نور طبیعی و کافی دارد یا خیر؟ پاسخ به همه این سوالات مثل قطعات پازل در کنار هم شما را به سمت بهترین انتخاب هدایت می کند.

البته پیش از این نیز در مقاله ای دیگری در خصوص راهنمای خرید مبلمان تیره ، مطالبی را گردآوری کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

چنانچه قصد خرید مبل راحتی ، مبلمان نئو کلاسیک ، مبل روشن کلاسیک را دارید و به دنبال کارگاهی با فروش مستقیم انواع مبلمان در یافت آباد هستید، منتظر دیدارتان هستیم.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق :

پیج اینستاگرام صنایع چوبی بنریس

کانال آپارات صنایع چوبی بنریس

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
4