just-benris-logo
4

جمع جزء: 246,600,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

لکه گیری مبل کلاسیک

لکه گیری مبل

با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ، خیلی از افراد دنبال لکه گیری مبل ، خرید بهترین لکه بر مبل ، بهترین اسپری های پاک کننده و ترفندهایی هستند که بتوانند با کمک آن بیشتر لکه های مبل را از بین ببرند.در این مقاله از صنایع چوبی بنریس می خواهیم در خصوص پاک کردن لکه مبل کلاسیک ترفندها و توضیحاتی را ارائه دهیم.

 نکات مهم قبل از لکه گیری مبل

قبل از اینکه دست به کار شوید و به دنبال خرید لکه بر مبل و … بروید ، این نکات مهم را در نظر داشته و آنها را رعایت کنید.

  1. حتما قبل از اینکه مواد لکه گیری مبل را استفاده کنید آن را به طور معمول گردگیری کنید تا گرد و غبار سطحی آن از بین برود ، اگر گردگیری انجام ندهید خود همان گرد و غبار باعث پخش شدن بیشتر کثیفی و سخت تر شدن فرآیند لکه گیری مبل می شود
  2. .اگر در منزل دستگاه بخار شور دارید ، از ابزاری که برای مبل تعبیه شده استفاده کرده و حتما شدت بخار و اندازه آن را تنظیم کنید ، زیرا نازل مبل بخار آب را بیشتر نفوذ می دهد و هم اینکه کار را برای شما راحت تر می کند.
  3. برای شروع لکه گیری مبل حتما از یک قسمت کوچک که در دید نباشد کار را شروع کرده و مواد پاک کننده را تست کنید.

تهیه محلول جادویی پاک کننده

در این قسمت از مقاله می خواهیم روش تهیه محلول لکه بر مبل را به شما آموزش دهیم. حتما شما هم درباره فواید جوش شیرین چیزهایی شنیدید. در این محلول لکه گیری مبل شما باید از جوش شیرین استفاده کنید و اگر در دسترس تان نیست می توانید بیکینگ پودر را جایگرین کنید ولی بهتر است خود جوش شیرین را مخلوط کنید.

مواد لازم :

جوش شیرین ، آب ، دستمال تمیز

اگر لکه مبل شما اخیرا ایجاد شده است، می توانید مقداری از جوش شیرین را مستقیما بر روی لکه ریخته و بعد از مدتی آن را با دستمال تمیز مرطوب پاک کنید. اما اگر لکه های مبل سرسخت و زیاد است حدودا سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را با سه قاشق آب مخلوط کرده و مستقیما روی لکه مبل ریخته و منتظر بمانید تا خشک شود و سپس جارو کنید.

پاک کردن لکه جوهر از مبل

اگر لکه جوهر روی مبل شما ریخته و قصد لکه گیری آن را دارید ، می توانید از محلول آب اکسیژنه سه درصد یا ترکیب آب و نمک استفاده کنید به این ترتیب که مقدار کمی از محلول را روی لکه جوهر ریخته و بعد از مدتی آن را به آرامی پاک کنید.

پاک کردن لکه لاک ناخن از مبل

یکی از دغدغه های افراد در لکه گیری مبل ، لکه ناشی از لاک ناخن است، برای این منظور از سرکه سفید استفاده کنید. مقدار سرکه سفید را درون بطری شیشه شور ریخته و روی لکه اسپری کرده و بعد با دستمال تمیز و داغ آن را پاک کنید.

لکه گیری مبل

پاک کردن لکه خون از مبل

هیچ وقت برای پاک کردن لکه خون از آب گرم و داغ استفاده نکنید. بهترین روش برای لکه گیری مبل در این شرایط محلول آب و نشاسته(نسبت ۱ به ۲) است ، محلول باید غلیظ باشد. محلول را روی لکه ریخته و بعد آن را تمیز کنید.

تمیز کردن مبل با محلول آب و صابون

یکی از سوالات پرتکرار این است که آیا می توان از ترکیب آب و صابون برای لکه گیری مبل استفاده کرد یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید که مبلمانی که دارای برچسب W/S یا W است می توانید از این محلول استفاده کنید.

لکه گیری دسته مبل

اگر مبلمان پارچه ای دارید و قصد پاک کردن لکه های آن را دارید یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با یک قاشق سرکه مخلوط کرده و در نهایت دو خنجان آب مقطر را به آن اضافه کرده و لکه ها را پاک کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرویس خواب اقساطی می توانید به پیج اینستاگرام یا کانال آپارات صنایع چوبی بنریس مراجعه فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
4