just-benris-logo
3

جمع جزء: 159,600,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

خرید مستقیم مبل از تولیدی

تخت خواب و مبلمان چوبی بهتر است یا ام دی اف؟

حتما می دانید که یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت وسایل چوبی اعم از مبلمان و سرویس خواب نوع چوب به کار رفته در ساختار آن است. لذا در این مقاله از صنایع چوبی بنریس تصمیم داریم تا در خصوص قیمت چوب مبل و تختخواب ، ویژگی های هر چوب و … اینکه و اصلا بهترین چوب برای تخت خواب یا مبل چیست، نکاتی را بیان کرده و شما را راهنمایی کنیم.

انواع چوب برای مبلمان و تخت خواب

وقتی صحبت از قیمت چوب مبل و تخت خواب می شود ، قبل از هر انتخابی باید بدانید، نوع چوبی که برای ساخت آن محصول سفارش می دهید می تواند بر ظاهر و احساس کلی فضا تاثیر زیادی بگذارد. در ادامه می خواهیم نگاهی دقیق به خصوصیات و قیمت چوب مبل و تختخواب بیندازیم و به شما کمک کنیم تا تصمیمی آگاهانه برای دکوراسیون اتاق خواب خود بگیرید.

چوب بلوط

بلوط به دلیل دوام، استحکام و زیبایی همیشگی، انتخاب محبوبی برای مبلمان یا تخت خواب است. به دلیل طیف متنوع رنگ از روشن تا تیره به شما این امکان را می دهد که با هر دکوراسیونی هماهنگ شوید. قیمت چوب مبل و تختخوابی که بلوط باشد گران است ولی دوام و طول عمر ، آن را به یک سرمایه گذاری عاقلانه تبدیل می کند.

چوب افرا

افرا به دلیل دوام، تطبیق پذیری و الگوی دانه ای جذاب، گزینه ای بسیار مورد توجه برای مبلمان  است. استحکام و مقاومت در برابر سایش و پارگی هم مزیت هایی آن است. چوب افرا هم طیف رنگی مختلفی را فراهم می کند. در مورد قیمت چوب مبل و تخت خوابی که با افرا ساخته شده است هم باید بدانید که در مقایسه با سایر گزینه های چوب سخت نسبتاً مقرون به صرفه است.

چوب گیلاس

گیلاس به دلیل رنگ زیبای قهوه ای مایل به قرمز و دانه های صاف، انتخابی محبوب است. مبلمان چوب گیلاس با افزودن ظرافت و گرما به هر دکوراسیونی، علیرغم اینکه قیمت چوب مبل و تختخواب گیلاس در مقایسه با سایر چوب ها بالاتر است، اما سرمایه گذاری روی آن بی انتها و ارزشمند است.

چوب کاج

کاج در عین استحکام و مقاوت بالا به دلیل مقرون به صرفه بودن، تطبیق پذیری و جذابیت روستایی، گزینه ای بسیار مورد توجه برای مبلمان و سرویس خواب است. رنگ روشن و طرح‌های دانه‌دار طبیعی آن حسی دنج را به هر فضایی می‌آورد.

چوب گردو

قیمت چوب مبل و تختخواب ساخته شده از چوب گردو بالاست زیرا به دلیل استحکام ، رنگ غنی و طرح دانه های زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چوب گردو به دلیل زیبایی منحصر به فردس قرن ها چوبی ارزشمند در ساخت مبل و سرویس خواب بوده است.

چوب مبل

چوب مبل

چوب ساج

ساج هم به دلیل دوام، زیبایی و مقاومت در برابر رطوبت و آفات، انتخابی محبوب برای مبلمان و تخت خواب است. در خصوص نگهداری از آن هم باید بگوییم که با محلول آب و صابون ملایم تمیز کنید و برای حفظ رنگ طبیعی آن از روغن ساج استفاده کنید.

چوب راش

قبل از هر چیزی باید بگوییم که قیمت چوب مبل و تخت خواب ساخته شده با چوب نرم راش در مقایسه با سایر چوب های معرفی شده در این مقاله کمتر است. این چوب در برابر سایش مقاوم است ولی به دلیل نرمی دوام زیادی ندارد. رنگ آن قهوه ای مایل به قرمز است.

چوب روس

یکی از محکم ترین و با دوام ترین چوب ها ، چوب روس است که سالیان سال در کنار شما می ماند، البته در کنار این ماندگاری طولانی مدت باید در نظر داشت که قیمت چوب مبل و تختخواب روس بالاست و هزینه زیادی را باید پرداخت کنید.

همچنین بخوانید:

لکه گیری مبل کلاسیک

خرید مبلمان نئوکلاسیک با بهترین قیمت در تهران

جمع بندی

برای اطمینان از طول عمر آن، گردگیری و تمیز کردن منظم آن و همچنین محافظت از آن در برابر نور مستقیم خورشید و رطوبت ضروری است. استفاده از پوشش های محافظ نیز می تواند به حفظ درخشندگی آن و جلوگیری از خراش کمک کند. کسب اطلاعات بیشتر از طریق:

پیج اینستاگرام بنریس

کانال آپارات بنریس

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
3