just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

سر و صدای مبل را چه کار کنیم؟

سر و صدای مبل

ه هدف ما در این مقاله بررسی مبلمان فرسوده و از کارافتاده که به طور طبیعی سر و صدا می کنند نیست، بلکه هدف از تولید و انتشار این مقاله بررسی علت سر و صدای مبل به ظاهر سالم است. بسیاری از افراد هنگام استفاده از مبل راحتی که به تازگی خریداری کرده اند متوجه سر و صدای مبل می شوند و به دنبال علت و راه حل مشکل می گردند.

علت جیرجیر کردن مبل

اگر مبلمان شما با هربار نشستن و برخاستن صدا می دهد ، می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

۱. پایه های مبل در جای خوبی نیستند

اولین دلیل سر و صدای مبل ، قرار گرفتن روی سطح ناصاف یا نامناسب بودن محل پایه ها است، بنابراین ابتدا پایه های مبل را بررسی و در صورت لزوم در جای دیگری قرار داده و دوباره تست کنید تا مطمئن شوید که صدایی که می شنوید واقعا از مبل بوده است.

۲.حمل و نقل نامناسب

حمل و نقل هم به نوبه خود خیلی اهمیت دارد و اگر هنگام بار زدن یا جابجایی از محل کارگاه تا مقصد مبل تحت فشار دچار آسیب دیدگی شده باشد، می تواند عاملی برای شنیدن سر و صدا باشد.

۳.استفاده نادرست

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در سر و صدای مبل ، استفاده نادرست ، بالا و پایین پریدن کودک ، نشستن نادرست، سنگین کردن مبل ( افراد زیادی روی مبل بنشینند)

۴.مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب

کیفیت متریال یا مواد اولیه حرف اول را می زند و اگر در ساخت مبل از فنر ، چوب کلاف ، پارچه مبل ، فوم نشیمن و اتصالات بدون کیفیت و نامرغوب استفاده شده باشد ، هر کدام از آنها می تواند در ایجاد سر و صدای مبل نقش داشته باشد.

متأسفانه بسیاری از افراد سودجو برای کسب سود مشتریان را فریب می دهند مبلمان با مواد اولیه با کیفیت را برای نمایش تولید کرده و هنگام ساخت سفارش مشتری از متریال بی کیفیت استفاده می کنند ، به همین دلیل همیشه بهتر است از فروشگاه های معتبر و جاهایی که تجربه خرید از قبل را داشته اید و محصولات آنها دارای ضمانت می باشد خرید کنید.

 

علت سر و صدای مبل

آیا می توان سر و صدای مبل را در منزل برطرف کرد؟

از جمله اقداماتی که می توانید در منزل انجام دهید عبارتند از :

۱.مبل را برگردانید و قسمت های زیرین آن را به دقت بررسی کنید به این ترتیب می توانید محل دقیق سر و صدای مبل را مشخص کنید.

۲.محل اتصالات دسته ها ، پایه ها و … را به دقت بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را در محل سفت و محکم کنید.

۳.اگر باز هم سر و صدای مبل آزارتان می دهد، یک مقدار روغن کاری ، برای روان شدن ناحیه متحرک ضرر ندارد. ( حتما مراقب چکه کردن لکه های روغن روی مبل باشید)

نکته مهم : قبل از انجام تعمیرات در منزل ، شرایط گارانتی مبل را بررسی نمایید و از عواملی که باعث خارج شدن محصول از گارانتی می شود آگاهی کسب کنید.

اگر موفق به رفع مشکل نشده اید، بهتر است موضوع را با فروشگاه در میان بگذارید ، آنها احتمالا یکسری موارد را از طریق تلفن با شما چک کرده و اگر نیاز به مراجعه به منزلتان یا بردن مبلمان به کارگاه باشد با شما هماهنگ خواهند شد ، در نظر داشته باشید گاهی اوقات بهتر است خودتان دست به کار نشوید زیرا در این صورت مبل شما از گارانتی خارج خواهد شد.

چرا صنایع چوبی بنریس را انتخاب کنیم؟

برای مشاهده انواع محصولات از جمله مبلمان راحتی ، کلاسیک ، ال و استیل ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز تلویزیون و … می توانید به وب سایت ، کانال آپارات یا پیج اینستاگرام صنایع چوبی بنریس مراجعه نمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0