just-benris-logo

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

معرفی انواع میز تلویزیون

انواع میز تلویزیون

این روزها هر کدام از وسایل منزل به نوبه ی خود نقش مهمی در طراحی دکوراسیون دارند و مشتریان هم برای خرید آنها وسواس و دقت زیادی به خرج می دهند، شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای خرید میز تلویزیون بارها بازار را چرخیده اید ولی از بین انواع میز تلویزیون موجود هنوز مدل دلخواه تان را پیدا نکرده اید. با ما همراه باشید تا در این مقاله صنایع چوبی بنریس شما را با انواع میز تلویزیون آشنا کنیم.

انواع میز تلویزیون

چند سال پیش سرعت صنعت تولید میز تلویزیون هم مانند خیلی از صنایع دیگر به اندازه امروز نبود و هر از چند گاهی یه مدل میز تلویزیون تولید و روانه بازار میشد و خیلی از منازل از همان مدل ها استفاده می کردند و گاها تکراری بودند. اما امروزه سرعت پیشرفت و طراحی به اندازه ای است که در فاصله های زمانی کوتاه انواع میزهای تلویزیون طراحی می شوند و روز به روز ظاهر آنها زیباتر ، کاربردی تر و مدرن تر می شود. در یک نگاه کلی می توان گفت انواع میز تلویزیون بسته به متریال و مواد اولیه ساخت ، سبک و کاربرد و ظاهرشان طراحی و تولید می شوند.

انواع میز تلویزیون از نظر سبک و کاربرد

از آنجایی که میز تلویزیون عموما به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می شود لذا انتخاب آن تاثیر مستقیمی بر زیبایی دکوراسیون منزل شما دارد. از نظر سبک ، انواع میز تلویزیون به سه دسته مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تقسیم می شوند.

سبک کلاسیک

میزهای تلویزیون سبک کلاسیک خوش قیمت هستند و اغلب از MDF در ساخت آنها استفاده می شود. تزئینات خاص و شلوغی ندارند و عموما ساده و از نظر وزنی هم سبک هستند.

سبک سلطنتی

همانطور که از نام آن پیداست این مدل میز تلویزیون عموما طراحی های پیچیده ای دارند و در ساخت آنها از انواع هنر منبت ، حکاکی و … استفاده می کنند. فضای زیادی را در منزل اشغال می کنند و قسمت بسیار بالایی دارند.

سبک مدرن

ساده ترین و فانتزی ترین مدل های میز تلویزیونی که این روزها در بازار دیده می شوند در این دسته قرار می گیرند. این مدل میز به راحتی با سایر وسایل منزل هماهنگ می شوند و دردسر زا نیستند.

انواع میز تلویزیون از نظر شکل ظاهری

انواع میز تلویزیون موجود در بازار دو نوع دیواری و زمینی دارند و بسته به نیاز مشتریان و فضایی که در دسترس دارند می توانند یکی از آنها را سفارش دهند. عموما کسانی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند و فضای کافی برای گذاشتن میز تلویزیون ندارند ، یا بچه کوچک دارند از مدل های دیواری استقبال می کنند. اما این همه ماجرا نیست ، میزهای تلویزیون دیواری معمولا فضای کاربردی ( دکوراتیو) کمی دارند ، ظراحی آنها بسیار ساده است و برای سنگین نشدن آن کشو یا کمد زیاد ندارد.

دسته بندی انواع میز تلویزیون

دسته بندی انواع میز تلویزیون

انواع میز تلویزیون از نظر متریال و مواد اولیه

میز تلویزیون چوبی ، شیشه ای و آینه ای ، فلزی و … هم انواع میز تلویزیون های موجود در بازار هستند که مشتریان با توجه به قیمت ، کیفیت ، هماهنگی با سایر لوازم منزل و … یکی از آنها را انتخاب می کنند. در خصوص میزهای تلویزیون خوب است بدانید گاهی ترکیب این متریال را هم می توانید در بازار پیدا کنید.

شیشه ای و آینه ای

یکی از میزهای تلویزیون هایی که با همه سبک دکوراسیون هماهنگ می شود ، میز شیشه ای و آینه ای است که رنگ های زیبایی دارد و می تواند جلوه شیک و منحصر به فردی به منزل شما بدهد.
ولی بزرگترین عیب این مدل میز این است که سریعا لکه می شود و از رو در خانه های پر رفت و آمد و شلوغ استفاده از آن توصیه نمی شود.

فلزی

عموما این میزها در سبک های مدرن بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و به دلیل قیمت مناسب ، سبک بودن وزن ، راحتی نگه داری و تمیز کردن بیشتر بازار پسند هستند.

چوبی

میزهای ساخته شده از چوب عموما گران قیمت ، سنگین ، نگه داری از آنها به دلیل حساس بودن به نور و رطوبت و … کمی دشوار است ولی در مقابل زیبایی ، استحکام و طول عمر بالایی دارند و  هیچ وقت از مد نمی افتند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید می توانید به پیج اینستاگرام یا کانال آپارات صنایع چوبی بنریس مراجعه فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
4