just-benris-logo
3

جمع جزء: 150,700,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

معرفی انواع میز ناهارخوری

میز ناهار خوری شیک

قدمت میز سرو غذا یا همان میز ناهارخوری به حدود ۳۰۰۰ سال پیش بر می گردد. در آن زمان از سنگ برای ساخت این میزها استفاده می کردند و به همین دلیل بسیار سنگین بودند. امروزه میز ناهارخوری هم جز یکی از وسایل رایج و نسبتا ضروری در منازل به شمار می آید و بسیاری از افراد به دنبال خرید میز ناهارخوری با کیفیت و شیک برای منازل خود هستند. امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی مدل های میز ناهارخوری بپردازیم.

ابعاد استاندار میزها

در انتخاب مدل میز ناهارخوری ، یکی از نکات مهم تعیین چند نفره بودن آن است که بستگی به فضای منزل، تعداد افراد خانواده و … دارد. امروزه میز ناهارخوری برای ۲ تا ۱۲ نفر طرحی و تولید می شود. یکی دیگر از مسائلی که باید هنگام انتخاب مدل میز ناهار خوری توجه داشته باشید این است که حتما پشت میز بنشینید و ارتفاع و راحتی آن را بسنجید. میز سرو غذا فضایی برای جمع کردن اعضای خانواده در کنار هم است و مسلما راحتی و احساس آرامش داشتن نقش مهمی دارد.

ارتفاع میز بسیار مهم است و اگر میز در فاصله مناسب از زمین قرار نداشته باشد خیلی زود میز ناهارخوری شما به یک میز بدون کاربرد و اضافی تبدیل می شود. میز باید طبق جثه شما متناسب باشد پس در انتخاب مدل میز ناهارخوری در نظر داشته باشید که میز نباید خیلی بلند یا کوتاه باشد ، باید فضای کافی برای گذاشتن پاها و در وضعیت مناسب قرار گرفتن زانوها ، راحتی در تکان دادن دست ها برای برداشتن و گذاشتن وسیله وجود داشته باشد.

انواع میز ناهارخوری

شاید در نگاه برخی از افراد میز ناهار خوری یک وسیله امروزی به شمار بیاید که خیلی کاربردی نیست و بعضا جاگیر هم هست اما با توجه به نیاز بازار ، فضای کم آپارتمان های امروزی و … می توان گفت برای هر نوع سلیقه و نیاز می توان چندین مدل میز ناهارخوری را پیشنهاد کرد. چنانچه قصد خرید میز ناهار خوری برای سرویس جهیزیه یا منزل خود دارید پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید میز ناهارخوری را از دست ندهید. مدل میز ناهارخوری بنا به سبک ، شکل ، مواد اولیه یا متریال و تعداد نفرات به چند دسته تقسیم می شود.

میز ناهار خوری بر اساس سبک

سبک های مختلفی که امروزه در میز ناهارخوری به کار برده می شود ، سه دسته است میزهای سلطنتی ، مدرن و اسپرت

مدل میز ناهار خوری بر اساس جنس

حتما در انتخاب میز در نظر داشته باشید که باید جنس مواد اولیه آن با سایر وسایل منزل شما هماهنگی داشته باشد تا نظم دکوراسیون شما به هم نخورد. جنس ساخت میزها می تواند شیشه ای ، چوبی ، استیل ، سنگی یا پلیمری باشد.

مدل میز ناهارخوری

مدل میز ناهارخوری

مدل میز ناهار خوری بر اساس شکل

اگر گشتی در بازار زدنه باشید حتما متوجه شده اید که مدل میز ناهار خوری این روزها پیشرفت زیادی داشته و بسیاری از میزها کاملا مبتکرانه طراحی می شوند. برخی از میزها به قدری زیبا و هوشمندانه ساخته می شود که در عین کم جا بودن کلی فضا در اختیار کاربر قرار می دهد. میزها در شکل های گرد ، بیضی ، مستطیل ، تاشو ، کم جا ، اوپن ، چستر و لهستانی تولید می شوند.

میز ناهار خوری بر اساس تعداد نفرات

در خصوص تعداد نفرات هم خوب است بدانید که بنا به نیاز مشتریان ، میزها در سایزهای مختلف تولید می شود. ظرفیت آنها می تواند ۲ ، ۴ ، ۶ ،۸ و ۱۲ نفره باشد. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و اطلاعات مورد نیاز پیرامون مدل میز ناهارخوری را کسب کرده باشید. صنایع چوبی بنریس آماده ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات، شامل : انواع مبلمان ، میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، سرویس خواب و … می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق :

پیج اینستاگرام

کانال آپارات

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
3