just-benris-logo

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

مبل یافت آباد تهران اقساط

ست کردن مبل

آیا مبلمان اتاق نشیمن باید ست باشد؟

صرف نظر از تمایل شما به طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان ، ایجاد اتاق نشیمن رویایی می تواند برای برخی از افراد علی الخصوص عروس خانم های جوان استرس زا باشد، چند سوال رایج که طراحان اغلب با آن مواجه هستند این است که آیا باید مبلمان اتاق نشیمن هماهنگ و ست باشد یا خیر؟ راه ست کردن مبل و پرده یا ست کردن مبل و فرش چیست ؟اگر می خواستیم این مقاله را چندین سال پیش منتشر کنیم باید می گفتیم که بله زیرا مبلمان آن دوره به گونه ای طراحی می شد که همه آنها دارای یک مدل و رنگ یکسان بودند اما اگر یک خریدار عاشق ترکیب رنگ ها ، الگوها و بافت های مختلف هستید در این مقاله از صنایع چوبی بنریس با ما همراه باشید.

چگونگی ست کردن مبل

اگر متوجه شدید که بین چندین مبل سفارشی سرگردان ده اید اما نگران هستید که با یکدیگر خوب هماهنگ نشوند ، اجازه دهید با این جمله مطلب را شروع کنیم ؛ هیچ اشکالی ندارد که مبلمان نامتناسب داشته باشید! آنچه که مهم تر از همه قوانین و دستورالعمل های طراحی دکوراسیون است ، این است که فضای نشیمن و منزل تان شما را خوشحال کند و از زندگی کردن در آنجا نهایت لذت را ببرید ، اگر قرار باشد برای ست کردن مبل فقط قوانین را رعایت کرده و یک محیط کسل کننده برای خودتان درست کنید چه فایده ای دارد!؟! با در نظر گرفتن این موضوع ، مطابقت یا عدم تطابق مبلمان کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. ما در ادامه نکاتی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند فضایی متفاوت ایجاد کنید.

همچنین بخوانید :

راهنمای خرید میز ناهارخوری

۷ ترفند برای انتخاب بهترین میز تلویزیون

ست کردن مبل و پرده

اگر زیبایی شناسی ناهماهنگ باب میل شماست خوب است بدانید که راز حفظ یک اتاق نشیمن منسجم در هنگام ست کردن مبل این است که به هماهنگی رنگ بقیه اثاثیه و لوازم داخلی منزل تان توجه کنید. در این قسمت یک ترکیب پالت رنگی برای شما آورده ایم که می تواند تا حد زیادی شما را کمک کند.

ست کردن مبل با فرش و پرده

ست کردن مبل با فرش و پرده

ست کردن مبل با پرده به این معنی نیست که شما باید مبل و پرده را هم رنگ انتخاب کنید، بلکه بهتر است رنگ های مکمل یا حتی متضاد با رنگ مبل را برای پرده انتخاب کنید، خیلی از افراد هم از یک رنگ ، روشن و سیر را انتخاب می کنند ، مثل آبی و سورمه ای. رنگ های خنثی هم گزینه خیلی خوبی هستند که با هر رنگی می توان آن را ست کرد.

ست کردن مبل و فرش

یکی دیگر از سوالات مشتریان در خصوص ست کردن مبل این است که اگر این رنگ را انتخاب کنید چه فرشی با آن ست می شود؟ در این خصوص هم خوب است بدانید باز نظر و سلیقه شما اهمیت دارد و حرف اول را میزند اما اگر علاقمند هستید که اصول طراحی دکوراسیون را بدانید ، نکته مهم این است که یک رنگ بودن فرش ، مبل و پرده باعث جلوه کمتر هر سه می شود، باید کمی تضاد وجود داشته باشد تا اختلاف رنگ توسط چشم درک شود و بتواند آنها را از هم تمییز دهد. مثلا مبل خاکستری ، با فرشی که زمینه طوسی داشته باشد زیباست. درباره مدل فرش هم خاطرتان باشد که اگر مبلمان سلطنتی در منزل دارید از فرش های دستبافت و اصیل ایرانی استفاده کنید و اگر مبلمان مدرن دارید می توانید از فرش های مدرن و فانتزی موجود در بازار دکوراسیون تان را طراحی کنید.

جمع بندی

باز هم تکرار می کنیم که هیچ قاعده و اصولی ۱۰۰ درصدی نیست و شما دستتان در طراحی دکوراسیون منزل تان کاملا باز است و باید همیشه روی احساس خوب ، خوشحالی و رضایت خودتان تمرکز داشته باشید. امید داریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات صنایع چوبی بنریس می توانید به پیج اینستاگرام بنریس یا کانال آپارات بنریس مراجعه فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
6