just-benris-logo

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ابعاد استاندارد میز ناهار خوری

ابعاد میز ناهار خوری

در طراحی دکوراسیون موفق و چشم نواز نکات مهمی مانند هماهنگی متریال و مواد اولیه ، اصول چیدمان ، ترکیب رنگ و … نقش تاثیرگذاری دارد ، علاوه بر این ها دانستن ابعاد و اندازه استاندارد هر وسیله ای همیشه مفید است. اگر فضایی که برای قرار دادن میز ناهار خوری در نظر گرفته اید به اندازه کافی بزرگ باشد مسلما دردسری برای شما ایجاد نخواهد کرد ولی اگر به اصطلاح چشمی اندازه گرفته باشید یا ابعاد میز ناهارخوری را به طور دقیق ندانید و آن را سفارش بدهید برایتان دردسر ساز خواهد شد. از این رو ما تصمیم گرفتیم در مقاله ای به توضیح استانداردهای ابعاد میز ناهارخوری بپردازیم. همچنین مطالعه مقاله راهنمای خرید میز ناهارخوری را پیشنهاد می کنیم.

ابعاد استاندارد

پیش از این مقاله ای در خصوص راهنمای خرید میز ناهارخوری و مدل میز ناهارخوری تولید و منتشر کرده ایم که پیشنهاد می کنیم آن ها را نیز مطالعه کنید. مدل های مختلف میزها بر اساس سبک، شکل ، متریال و تعداد نفرات ساخته می شوند. حال اگر قصد خرید میز ناهار خوری ۴ نفره یا ۱۲ نفره را دارید باید بدانید که این مدل میز چه ابعادی دارد و چه فضایی را اشغال خواهد کرد. شاید به طور مثال فضایی که شما برای یک میز مستطیل ۴ نفره در نظر گرفته اید با دانستن ابعاد میز ناهار خوری دست شما را برای انتخاب یک میز بیضی ۶ نفره باز بگذارد.

ابعاد میز ناهار خوری بیضی 

میزهای بیضی شکل به دلیل نداشتن گوشه می تواند فضای بیشتری را در آپارتمان های کوچک امروزی فراهم کند. در ادامه می خواهیم به تفکیک ابعاد استاندارد هر کدام را بیان کنیم.

تعداد نفرات میز عرض (سانتی متر) طول (سانتی متر)
۴ نفره ۹۱ ۱۱۱
۶ نفره ۹۱ ۱۴۲
۸ نفره ۹۱ ۱۸۲
۱۰ نفره ۹۱ ۲۱۳

ابعاد میز ناهار خوری مستطیلی 

این مدل میز ناهار خوری ، فضای زیادی را اشغال می کنند و برای خانه های بزرگ مناسب هستند. شاید انتخاب این میز برای کسانی که مهمانی های بزرگ می گیرند بسیار کاربردی باشد و پذیرایی از آنها را راحت کند.

تعداد نفرات میز عرض ( سانتی متر ) طول ( سانتی متر )
۴ نفره ۹۱ ۱۲۱
۶ نفره ۹۱ ۱۵۲
۸ نفره ۹۱ ۱۹۸
۱۰ نفره ۱۲۰ ۲۴۳
۱۲ نفره ۱۲۰ ۳۳۵

 

ابعاد استاندارد میز ناهارخوری

ابعاد استاندارد میز ناهارخوری

ابعاد میز ناهار خوری گرد

یکی از مدل میزهای ناهار خوری که فضایی بسیار گرم و دلنشین ایجاد می کند و اعضای خانواده همه در کنار هم یا دور هم هستند مدل گرد است که احساس خیلی خوبی برای افراد ایجاد می کند. اگر فضای کافی برای گذاشتن این مدل میز ناهار خوری را دارید ، پیشنهاد می کنیم مدل گرد را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که میز گرد فضای زیادی را اشغال می کند و از طرف دیگر برای نشستن پشت میز باید از همه طرف صندلی ها به بیرون کشیده شوند ، پس اصلا برای فضاهای کوچک این مدل میز توصیه نمی شود.

تعداد نفرات میز عرض ( سانتی متر ) طول ( سانتی متر )
۴ نفره ۹۱ ۱۱۱
۶ نفره ۱۱۱ ۱۳۷
۸ نفره ۱۳۷ ۱۸۲
۱۲ نفره ۲۴۰ ۲۷۰

ابعاد میز ناهار خوری مربع

میز ناهار خوری مربع هم فضای زیادی را به نوبه خود اشغال می کند و برای فضاهای باریک اصلا مناسب نیستند ، با این حال اگر تصمیم دارید از این مدل میز خریداری کنید ابعاد آن به شرح مندرج در جدول زیر خواهد بود.

تعداد نفرات میز عرض ( سانتی متر ) طول ( سانتی متر )
۴ نفره ۹۶ ۹۶
۸ نفره ۱۸۰ ۱۸۰

امیدواریم مطالب این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد ، حال یک سوال مهم پیش می آید و آن این است که میزناهار خوری خوب از کجا بخریم؟ صنایع چوبی بنریس با ارائه جدیدترین ، با کیفیت ترین و بهترین شرایط فروش آماده تولید و عرضه انواع مبلمان ، میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، سرویس خواب و … بوده و همواره با هدف تکریم و رفاه مشتریان می کوشد تا محصولات دارای گارانتی  را با شرایط پرداخت اقساطی ، ارائه نماید. کسب اطلاعات بیشتر از طریق:

پیج اینستاگرام
کانال آپارات

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
3