just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

راهنمای خرید میز ناهارخوری

میز ناهارخوری 4 نفره

میز ناهارخوری از آنجایی که به عنوان یک گردآورنده افراد در زمان غذا و خاطره ساز عمل میکند می توان گفت قلب هر خانه است. پس بهتر است قبل از خرید میز ناهارخوری با ما در این مقاله همراه باشید تا بتوانیم شما را در خریدتان راهنمایی کنیم.

ویژگی های کلی میز ناهارخوری خوب

بهترین میزناهارخوری برای شما میزی است که اولا با بودجه شما متناسب باشد ، ثانیا برای فضای در دسترس شما مناسب باشد و در آخر سبک و مواد اولیه یا متریال با درجه کیفی بالا داشته باشد. یک میز خوب حداقل ۵ تا ۱۰ سال باید دوام بیاورد. شاید متعادل کردن قیمت ، سهولت مراقب و نگهداری و سبک میز ناهارخوری برای شما کمی سخت باشد ولی جای نگرانی نیست ما در صنایع چوبی بنریس با ارائه بهترین محصولات دارای گارانتی در کنار شما هستیم تا همواره از خریدتان رضایت داشته باشید.

فضای قرار دادن میز

قانون شماره یک این است که میز باید متناسب با فضای شما باشد و یک میز ناهارخوری با صندلی های بزرگ شاید زیبا باشد ولی بسیار فریبنده است و ممکن است شما را از خریدتان پشیمان کند. میز باید با دیوار فاصله داشته باشد تا افراد هنگام نشستن و برخاستن اذیت نشوند. حتما ابعاد دقیق میز ناهار خوری را در نظر بگیرید.

سایز و شکل میز ناهارخوری

میزهای مربعی و مستطیل رایج ترین مدل میزهای ناهارخوری هستند بنابراین در بازار تنوع بیشتری دارند. مهم ترین مزیت میزهای گرد و بیضی هم به دلیل نداشتن گوشه، این است که فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. اگر فضای مستطیلی و تنگ دارید میز بیضی بهترین گزینه است.

پایه میز ناهارخوری

یکی دیگر از نکات مهم در خرید میز این است که به پایه ها آن و نحوه قرار گرفتن آن ها توجه کنید. بعضی از میزها پایه اش در وسط و برخی دیگر چهار پایه دارند که باز خود مدل های مختلفی دارد. حتما به فضایی که پایه های میز ناهارخوری اشغال می کند توجه کنید.

مواد اولیه میز ناهارخوری

هدف ما این است که شما خریدی داشته باشید که از آن پشیمان نشده و بتواند همه نیازهای شما را برآورده کند، راحتی میز هنگام نشستن و ارتفاع آن هم یکی از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه کنید. ارتفاع استاندارد میز ۷۵ سانتی متر و فاصله بین دو صندلی حدودا ۷۴ سانتی متر در نظر گرفته می شود. هر فرد باید فضای کافی در اختیار داشته باشد تا بتواند با آرامش از غذا خوردن لذت ببرد.

میز ناهار خوری چوبی

جنس میز

بیشتر میزهای ناهارخوری از جنس چوب بوده و با گرما و رطوبت منبسط و منقبض شده و خراشیدگی و ساییدگی برای آن ایجاد می شود اما نسبت به ام دی اف جنس و کیفیت بهتری دارند. سعی کنید میز ناهار خوری چوبی خریداری کنید ، این میز ها با کیفیت و شکیل تر هستند.

جنس پارچه

پارچه استفاده شده در ساخت صندلی های میز ناهارخوری هم بهتر است از دو مدل پارچه مازراتی یا پورشه باشد، این پارچه ها هم کیفیت ساخت بالاتری دارد و هم لکه گیری آن راحت است.

شیشه میز ناهار خوری

از مات و لکه گرفته تا رنگی و شفاف ، انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. در نظر داشته باشید که با توجه به دکوراسیون و رنگ میز ناهار خوری و صندلی های آن بهتر است شیشه ای را انتخاب کنید که به راحتی لکه ها و اثر انگشت را نمایان نکند یا بر اثر گرما ترک نخورد.

از کجا بخریم؟

صنایع چوبی بنریس با ارائه جدیدترین ، با کیفیت ترین و بهترین شرایط فروش آماده تولید و عرضه انواع مبلمان ، میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، سرویس خواب و … بوده و همواره با هدف تکریم و رفاه مشتریان می کوشد تا محصولات دارای گارانتی  را با شرایط پرداخت اقساطی ، ارائه نماید.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق :

پیج اینستاگرام

کانال آپارات

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0