just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

اصول چیدمان میز غذاخوری برای مهمانی

چیدمان میز غذاخوری

نحوه چیدن میز قبلا دانشی رایج بود اما در دنیای پر مشغله و سریع امروزی دانستن اصول چیدمان میز غذاخوری تا حدی به یک ترفند مهمانی تبدیل شده است. اگر مهمانی شما شکل رسمی یا خودمانی داشته باشد ، بهتر است همه نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید تا بتوانید یک میزبان درجه یک و عالی باشید. از نظر علم روانشناسی هم گفته می شود که بهتر است افراد حتی برای غذا خوردن انفرادی شان هم سفره آرایی و اصول چیدمان میز غذاخوری را رعایت کنند. لذا در این مقاله از صنایع چوبی بنریس تصمیم گرفتیم به بررسی چیدمان میز ناهارخوری در پذیرایی و منزل بپردازیم.

چرا چیدمان میز اهمیت دارد؟

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا باید زحمت یاد گرفتن روش صحیح قرار دادن بشقاب ها و سایر ظروف را به خود بدهید؟ طعم غذا در هر صورت یکسان خواهد بود و دانستن اصول چیدمان میز غذاخوری شاید یک کار وقت گیر و بی اهمیت باشد! اما خوب است بدانید دلیل رعایت اصول چیدمان میز غذاخوری برای مهمانی رسمی یا خودمانی در این است که مهمانان متوجه می شوند که شما برای احساسات آنها اهمیت و ارزش زیادی قائل هستید و همه جوره تلاش کرده اید که احساس آرامش و راحتی داشته باشند و ضمن در دسترس بودن همه وسایل مورد نیازشان، لحظاتی لذت بخش را در کنار شما تحربه خواهند کرد.

اصول چیدمان میز غذاخوری برای تولد

این روزها بیشتر افراد ترجیح می دهند تا جشن سالگرد تولدشان لاکچری و به روز باشد. محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی هم پیرامون همین موضوع است. البته لاکچری بودن در عین سادگی پرطرفدارتر است. در این بخش از مقاله می خواهیم درباره اصول چیدمان میز غذاخوری برای تولد صحبت کنیم.

اصول ثابت چیدمان

تفاوتی ندارد که مهمانی ما یک خواستگاری رسمی ، تولد ، مهمانی تعیین جنسیت یا … باشد ، چند مورداست که باید همیشه به عنوان یک اصل ثابت در نظر داشته باشیم، لذا رعایت این اصول واجب است.

  •          قبل از شروع مهمانی از تمیز و مرتب بودن همه چیز اطمینان حاصل کنید ، تمیزی و درخشندگی وسایل ، میز ناهاخوری و ظروف بسیار حائز اهمیت است.
  •          از هر مدل ظروفی که استفاده می کنید در نظر داشته باشید که به تعداد افراد باشد و حتی ظروفی که برای سرو غذا استفاده می کنید هم به تعداد باشد تا غذا برای همه در دسترس باشد.
  •          روی میزها ، رو میزی یا رانر بیندازید تا زیبایی میز شما را دو چندان کند.
  •          بشقاب های اصلی را با کمی فاصله از لبه میز بچینید.
  •          روی میز غذاخوری گلدان با گل های طبیعی و تعدادی شمعدان قرار دهید.
  •          هرچند که خسته هستید و تمام روز مشغول فعالیت بوده اید اما لبخند و برخورد گرم و دلچسب را فراموش نکنید.
چیدمان میز غذاخوری برای تولد

چیدمان میز غذاخوری برای تولد

ایده های خلاقانه برای تزیین تولد

جایگاه میز

با قرارداد یک دسته گل کوچک ، استندهای آماده و موجود در بازار ، میز چیدمان وسایل و … مکانی که قرار است شخص در آنجا بایستند یا بنشیند را مشخص کنید. این فضا برای عکاسی طراحی می شود لذا نکات لازم برای عکاسی از قبیل نور مناسب و کافی و فضای مناسب برای گرفتن عکس های دسته جمعی را در نظر بگیرید.

نور پردازی محیطی

یکی دیگر از نکات خیلی مهم در زیبایی مهمانی ها و مراسم نور پردازی است ، از نورپردازی جایگاه ، فضای نشستن مهمانان ، میز غذاخوری و … غافل نشوید.

 محورهای با مضمون

از محورهای موضوعی استفاده کنید که منعکس کننده علایق یا سرگرمی های شخص باشد به عنوان مثال از مجسمه های کوچک ، اسباب بازی ، وسایل ورزشی ، حیوانات یا شخصیت های مورد علاقه ، آلات موسیقی و … به عنوان تزیین میز استفاده کنید. 

جمع بندی

برای مشاهده انواع محصولات از جمله مبلمان راحتی ، کلاسیک ، ال و استیل ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز تلویزیون و … می توانید به وب سایت ، کانال آپارات یا پیج اینستاگرام صنایع چوبی بنریس مراجعه نمایید.

 

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0