just-benris-logo
1

جمع جزء: 69,900,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران

مبل کوچک و شیک

چه نوع مبلمانی برای یک اتاق نشیمن کوچک بهتر است؟

در طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه ای، فارغ از این که نشیمن بزرگ یا کوچک باشد ، یک سری نکات را باید رعایت کنید و در نظر داشته باشید ، ما در این مقاله از صنایع چوبی بنریس می خواهیم در خصوص چیدمان مبل کوچک و شیک در یک پذیرایی یا نشیمن نقلی و دنج صحبت کنیم. اگر در خانه یا اپارتمان کوچک زندگی می کنید با ما همراه باشید تا یک اتاق نشیمن رویایی طراحی کنیم.

ایده های مبلمان برای یک اتاق نشیمن کوچک

در این بخش از مقاله می خواهیم بررسی کنیم که یک مبل کوچک و شیک برای اتاق نشیمنی که فضای بزرگی ندارد ، چه مدل هایی می تواند باشد. اگر علاقمند هستید بدانید بهترین مبلمان برای منزل تان چه مبلی است با ما همراه باشید.

مبل کلاسیک

اگر جز افرادی هستید که به دنبال ظاهری جاودانه هستید که از نظر راحتی بی نظیر باشد ، یک مبل کوچک و شیک کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. این مدل مبل با هر روکشی زیباست و از نظر زیبایی شناسی همواره مورد پسند و انتخاب مشتریان بوده است. مقالات مختلفی در خصوص مبل کلاسیک پیش از این تولید و منتشر کرده ایم که مطالعه آنها خالی از لطف نیست.

لکه گیری مبل کلاسیک

مبل مدرن

یک مبل کوچک و شیک دیگر که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم ، مبلمان مدرن است که حال و هوای منزل شما را مدرن کرده و از حالت سنتی در می آورد. این مدل مبل هم بسیار شیک است و مانند مبل کلاسیک برای سفارش بیش از ۱۰۰ پارچه مختلف دارد. این سبک مینیمالیستی و ساده با خطوط تمیز و مدرن و نیمرخ باریک می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

مبل کوچک و شیک پذیرایی

مبل کوچک و شیک پذیرایی

مبل چستر

اگر به دنبال مبل کوچک و شیک نبوده و به دنبال کمی پیچیدگی هستید می توانید مبل چستر را انتخاب کنید. این سبک مبلمان دارای قاب جعبه ای ، بازو و دسته هایی درشت و رول شده و تافت دکمه ای است و ظرافت را تداعی می کند. مبل چستر دارای ابعاد مختلف و اساسا یک مبل چرمی است.

مبل تخت خواب شو کوچک

اگر یک اتاق مهمان لوکس ندارید می توانید مبل تخت خواب شو خریداری کنید تا فضایی آرامش بخش برای استراحت مهمانان هم داشته باشید. در هر فضای کوچکی ، سرمایه گذاری روی وسایلی که می تواند وظایف مضاعف را انجام دهد بسیار حائز اهمیت است. به طور مثال یک مبل خواب با بالشتک های قابل جدا شدن یا تخت خواب هایی که زیر آنها با جک فضایی خالی ایجاد شده است از این دسته اند.اگر می خواهید از اتاق نشیمن به عنوان اتاق خواب و استراحت هم استفاده کنید یک مبل کوچک و شیک تخت خواب شو با واحدهای ذخیره سازی توکار بهترین گزینه است.

مشکل کمبود مبلمان برای نشستن مهمان را چگونه حل کنیم؟

اگر تصمیم دارید صندلی هایی را در فضای خود بگنجانید ولی از طرفی نگران احساس تنگی و بهم ریختگی اتاق هستید باید روی مواد و شکل صندلی تمرکز کنید، خیلی از مدل های مبلمان هستند که حتی صندلی های تک نفره آن ها فضای زیادی را اشغال می کند.اگر فضای خالی بین مبلمان ذهن شما را مشغول کرده است می توانید از یک یا چندین پاف ، برای پر کردن فضا استفاده کنید. امروزه طراحی و تولید پاف ها پیشرفت زیادی کرده و با اشکال مختلف و رنگ بندی های بسیار متنوع در بازار وجود دارند. قراردادن پاف بین مبل ها می تواند فضایی دنج ، گرم و صمیمی ایجاد کرده و همه مهمانان به راحتی یکدیگر را مشاهده کرده و با هم به گفتگو بپردازند.

چرا صنایع چوبی بنریس را انتخاب کنیم؟

مفتخریم اعلام کنیم که صنایع چوبی بنریس آماده ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب شامل مبلمان ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون ، کنسول و سرویس خواب دارای گارانتی و امکان پرداخت قسطی به شما مشتریان عزیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید کانال آپارات یا پیج اینستاگرام را مشاهده فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
1