just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چند ایده لاکچری و لوکس کننده خانه

خانه لاکچری ایرانی

رویای داشتن خانه لاکچری

خیلی از ما لیست بلند بالایی از ایده ها برای ارتقای دکوراسیون داخلی داریم که نیاز به پول زیادی دارد.

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که برای داشتن خانه لاکچری ، شاید نیاز نباشد همه ایده ها را اجرایی کنید ، بلکه با یک سری تغییرات کوچک ، متوجه می شوید که در زمان کوتاهی خانه لاکچری شما ساخته و حساب بانکی شما هم خالی نمی شود. در اینجا ایده هایی را بیان خواهیم کرد که اگر انجام دهید متوجه می شوید ، از آنچه که هستند بسیار با ارزش ترند.

  • نورپردازی

اولین ایده ای که باید خیلی سریع برای داشتن خانه لاکچری انجام دهید، نورپردازی است.

اگر قبلا منزل تان نورپردازی شده بهتر است مدل آن را تغییر داده یا رنگ لامپ ها را عوض کنید. اگر هم نورپردازی ندارد می توانید با یک سرچ کوچک در اینترنت ، جدیدترین مدل های آن را پیدا و اجرایی کنید. نور باعث تمرکز و جلب توجه ، زیبایی و رمانتیک شدن فضا و ایجاد احساس آرامش می شود.

  • تزئینات دیواری یا سقف

اگر در تلاش هستید تا منزل تان ظاهری با کیفیت تر داشته باشد و به اصطلاح خانه لاکچری شود افزودن سقف کاذب ، کناف ، دیوارپوش ، تابلو ، سنگ آنتیک ، شلف ، نمد ، دیوارکوب ، گچبری و … همه برای افزودن زیبایی و شکستن یکنواختی و سادگی بیش از حد ایجاد شده اند. به طور مثال امروزه در برخی منازل از شلف های مختلف برای قرار دادن دکوری ، کتاب و غیره استفاده می کنند.

  • گل و گیاه

تقریبا در هر خانه ای گل و گیاهان تازه وجود دارد اما نگهداری و مراقبت از آنها بسیار مهم است.

البته منظور ما این نیست شما ۲۴ ساعته مراقب آنها باشید اما این گلدان ها و گیاهان زیبا جزئی از طبیعت هستند که به منزل ما دعوت شده اند. خانه لاکچری تان را از گل و گیاه محروم نکنید و با قرار دادن تعدادی از آنها فضا را زنده کرده و جلا بدهید.

خانه لاکچری بسازیم

خانه لاکچری بسازیم

  • آثار هنری

یکی از سریع ترین راه ها برای داشتن خانه لاکچری و لوکس استفاده از آثار هنری است ، نیاز به هزینه های گزاف نیست، شما می توانید آثار هنری دست دوم را از فروشگاه های دست فروشی یا عتیقه فروشی های مختلف محلی پیدا کنید. داشتن یک دیوار گالری هم ایده خوبی است ، دیواری که نمایشگر آثار منحصر به فرد ، اشیا غیر منتظره و نوستالژیک مثل آینه دستی عتیقه یا یک گیاه کوچک باشد.

  • رنگ کردن دیوارها

هرچند نقاشی ممکن است پروژه ای بزرگ به نظر برسد اما یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تاثیرگذاری عمده بر فضای داخلی خانه شما بدون هیچگونه بازسازی است. نقاشی در مقایسه با هزینه‌های بازسازی، یک پروژه سرمایه‌گذاری خانگی بسیار کم‌هزینه است و می‌تواند فضای داخلی خانه شما را کاملاً جدید جلوه دهد. پیشنهاد می کنیم مقاله ۴ رنگ خنثی زیبا که سفید ساده نیستند را مطالعه کنید.

  • پوستر دیواری

استفاده از پوستر ها و کاغذ دیواری هایی که روی برخی از دیوارها ، ستون ها، فضای پشت میز تلویزیون یا میز ناهارخوری و غیره چسبانده می شوند هم می تواند ایده عالی و مقرون به صرفه باشد که توصیه می کنیم آن را امتحان کنید. این روزها در بازار انواع و اقسام این پوسترها در رنگ بندی و طرح های مختلف موجود است و می تواند پاسخگوی نیاز و سلیقه شما باشد.

جمع بندی

سرمایه گذاری روی جزئیات خانه به مرور زمان ظاهری سفارشی و گران به خانه شما می بخشد. همواره به خاطر داشته باشید توجه به جزئیات یک راه مطمئن برای ارتقای طراحی و داشتن یک خانه لاکچری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آَشنایی با محصولات می توانیدپیج اینستاگرام بنریس ،کانال آپارات بنریس یا وب سایت مجموعه را بازدید فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0