just-benris-logo
4

جمع جزء: 246,600,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

تولیدی مبل نئوکلاسیک فرانسوی

مبل نئوکلاسیک فرانسوی

ویژگی های اصلی مبل نئوکلاسیک چیست؟

سبک مبل نئوکلاسیک فرانسوی در طراحی داخلی علاقه مندان زیادی ، علی الخصوص کسانی که عاشق تجملات هستند را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. به کار بردن خطوط ظریف در طراحی ، راحتی و زیبایی مهم ترین ویژگی هایی است که با کمک و توجه به آن می توان به انتخاب مبل نئوکلاسیک فرانسوی مطمئن شد. بیایید یک اتاق نشیمن با نورپردازی های زیبا ، قالب های گچبری را تصور کنیم که برای دو چندان شدن زیبایی آن ، تنها به یک مبل نئوکلاسیک فرانسوی نیاز است. این سبک همیشه مترادف سادگی و ظرافت بوده و ترکیب بی نظیری از طرح های کلاسیک و مدرن را ایجاد کرده است.

سبک نئوکلاسیک چیست؟

این سبک از مبلمان اوایل قرن ۱۹ میلادی پدیدار شد و ترکیب کامل جزئیات ، هندسه های واضح و اشکال خطی را در خود جای داد. مطالعه مقالات مبلمان نئوکلاسیک چیست و خرید مبلمان نئوکلاسیک با بهترین قیمت در تهران به شما عزیزان پیشنهاد می شود.

تولیدی مبل نئوکلاسیک فرانسوی

تولیدی مبل نئوکلاسیک فرانسوی

داشتن مبل نئوکلاسیک فرانسوی در خانه به چه معناست؟

می توان در یک نگاه کلی گفت داشتن این سبک مبلمان در خانه به معنای پیروی از قوانین خاص است ، شما مبلمانی شیک و کاربردی دارید که از ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک ساخته شده است. خبر خوب دیگر این است که این مدل مبلمان برای نشیمن و اتاق خواب مناسب بوده و دست شما در طراحی باز است. همچنین بخوانید :

خرید مبلمان نئوکلاسیک با بهترین قیمت در تهران
تفاوت فوم سرد و فوم گرم در مبل سازی

۴ عنصر کلیدی برای مبلمان

از آنجایی که سبک سرویس خواب ، مبلمان و سایر وسایل منزل باید تقریبا هماهنگ و در یک سبک باشند لذا مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی از آن دسته مبلمانی است که هم در نشیمن و هم در اتاق خواب ایده آل است. در ادامه می خواهیم ۴ عنصر کلیدی را به شما نشان خواهیم داد که خانه شما را به یک خانه اصیل پر از سبک نئوکلاسیک تبدیل می کند.

  • اولین قدم در پروژه طراحی داخلی تعیین و تنظیم پالت رنگ مناسب برای مبل است ، مبل نئوکلاسیک فرانسوی طیف رنگ های بسیار زیبایی دارد که به روشن تر کردن اتاق کمک کرده و زیبایی آن را دو چندان می کند.
  • نورپردازی هم یکی از مواردی است که پیشنهاد می کنیم در طراحی منزل تان لحاظ کنید. نور هر محیطی را دنج ، گرم و صمیمی می کند و جلوه مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی شما را زیباتر می کند.
  • اگرچه قانون شماره یک سبک نئوکلاسیک ، سادگی در طراحی است اما می توانید فضا را با جزئیات خاص و ظریفی تزئین کنید به این ترتیب فضای اتاق جذاب تر خواهد شد.
  • در آخر هم می توانید با افزودن کوسن های تزئینی ساخته شده از پارچه های ظریف ، ظرافت و زیبایی مبل را افزایش دهید.

نکات تکمیلی

  1. پارکت یا سنگ مناسب خانه هایی است که با مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی مبله شده اند. پارکت از چوب ساخته می شود و سنگ هم که به خودی خود یک عنصر طبیعی است از این رو ارزش و زیبایی منزل را بیشتر کرده و آن را لوکس می کند.
  2. تفاوتی ندارد که از چه مدل فرش یا قالیچه ای ( ایرانی یا خارجی ) استفاده می کنید، حتی الامکان فرش های با کیفیت که به سبک نئوکلاسیک نزدیک هستند را انتخاب کنید.

مبل نئوکلاسیک فرانسوی خوب از کجا بخریم؟

صنایع چوبی بنریس یکی از تولید کنندگان مستقیم مبلمان در منطقه یافت آباد تهران است که ضمن تولید محصولات با کیفیت و مرغوب شامل انواع مبلمان نئوکلاسیک ، کلاسیک ، ال ، راحتی و … ، میز تلویزیون ، سرویس خواب ، میز ناهارخوری و کنسول دارای گارانتی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز بوده و در راستای تکریم و رفاه حال شما امکان پرداخت اقساطی را نیز فراهم کرده است تا بتوانید انواع وسایل مورد نیاز منزل یا جهیزیه را با بهترین قیمت ، بالاترین کیفیت و مناسب ترین شرایط پرداخت تهیه فرمایید. کسب اطلاعات بیشتر از طریق :

پیج اینستاگرام بنریس
کانال آپارات بنریس

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
4