just-benris-logo

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین تولیدی مبلمان در ایران

دسته بندی :مبلمان, نوشته‌های آموزشی 3 بهمن 1402 Yeganeh Ansari 369
تولیدی مبلمان در ایران

برای خرید مبل خوب به کجا مراجعه کنیم؟

بهترین تولیدی مبلمان در ایران کجاست؟

اگر اخیرا شما یا اطرافیان تان این عبارت را در اینترنت جستجو کرده اید و پیدا کردن جواب آن برای شما چالش ایجاد کرده است، باید بگوییم به بهترین صفحه راهنما خوش آمدید. شاید بتوان خرید مبل با کیفیت و درجه یک را مانند خرید یک هندوانه دانست، همانطور که شما اطلاعی از داخل یک هندوانه ندارید، از اجزای داخلی تشکیل دهنده مبل و کیفیت آنها نیز بی خبر هستید.

 

معرفی صنایع چوبی بنریس

صنایع چوبی بنریس که یکی از بهترین تولیدی مبلمان در ایران به شمار می آید ، مفتخر به فروش مستقیم بهترین محصولات شامل  انواع مبلمان ، سرویس خواب ، میز تلویزیون و آینه کنسول با مناسب ترین قیمت است . این مجموعه ضمن فراهم کردن شرایط فروش اقساطی مبلمان و سرویس خواب جهیزیه درصدد آن است که بتواند گامی در جهت رفاه حال مشتریان عزیز بردارد.

ویژگی های مبل خوب

همانطور که می دانید در یک نگاه کلی می توان گفت مبل خوب و با کیفیت را اجزای داخلی و خارجی آن تشکیل می دهند. در تولید مبلمان جنس و نوع پارچه مبل ، چوب یا مواد به کار گرفته شده در ساختار کلاف ، کیفیت اتصالات ( پایه ها و دسته های مبل ) ، طراحی و دوخت، فوم نشیمن آن و … همگی تاثیر گذار هستند و اگر یکی از این موارد کیفیت مطلوب را نداشته باشد باعث آسیب به مبل می شود.

 

پارچه مبل

نمونه پارچه های مبلی که هر کارگاه تولیدی مبلمان استفاده می کند قابل رویت است لذا پیش از سفارش هر مبلمانی حتما از فروشنده بخواهید کیفیت پارچه مبل را نشان تان دهد. پارچه هایی که بتوان سریع آن را لکه گیری کرد، دوام ، استحکام رنگ بندی و زیبایی طرح و بافت داشته باشد بهترین گزینه است.

 

چوب کلاف

چوبی که برای کلاف مبل به کار می رود شامل صنوبر ، راش ، گردو ، نراد ، چنار ، کاج و ساج می باشد. گران ترین چوب گردو و راش و مقرون به صرفه ترین آنها نراد است که در صنعت و تولیدی مبلمان به وفور از آن استفاده می شود. البته در نظر داشته باشید هر مدل چوبی برای هر مدل مبلی مناسب نیست به طور مثال چوب راش برای مبل کلاسیک و چوب گردو و راش برای مبلمان سلطنتی مناسب است. چوب صنوبر هم بیشتر در ساخت مبل راحتی کاربرد دارد.

مبل راحتی شیک

فوم نشیمن مبل

فومی که تولیدی مبلمان استفاده می شود دو نوع سرد و گرم است. فوم سرد قابلیت ارتجاعی زیاد ، کیفیت بالا و قیمت بالاتری دارد، فوم گرم در ابتدای کار خیلی سفت تر از نوع سرد آن است و قابلیت ارتجاعی آن ضعیف است. پیش از این مقاله ای در خصوص کیفیت فوم مبل تولید و منتشر کرده ایم که می توانید به مراجعه به لینک زیر اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

تفاوت فوم سرد و فوم گرم در مبل سازی

 

گارانتی و ضمانت

در راستای مشتری مداری، بهترین تولیدی مبلمان در ایران جایی است که ضمن تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا، بتواند آن ها را گارانتی و ضمانت کند تا مشتریان با خیال راحت خرید کرده و هنگام استفاده از آن رضایت کامل و آرامش داشته باشند.

 

دلیل تغییر رنگ چوب مبلمان

لازم است بدانید وجود گرد و غبار ، استفاده از رنگ های بی کیفیت ، خشک نشدن صحیح رنگ ، قرار گرفتن در محیط های مرطوب و تابیدن نور مستقیم خورشید باعث تغییر رنگ مبلمان می شود. از آنجایی یکی دیگر از مواردی که در تولید مبلمان اهمیت دارد چوب است ، از این رو توصیه می شود، هنگام تحول گرفتن مبل کیفیت رنگ چوب سطح را با کمی الکل امتحان کرده و مقاومت آن را بسنجید چنانچه در مقابل الکل واکنشی نشان ندهد می توان گفت از رنگ مطلوبی استفاده و قابل اطمینان است.

 

جهت آشنایی با خدمات ، تنوع و کیفیت محصولات تولیدی ما می توانید به وب سایت ، پیج اینستاگرام یا کانال آپارات صنایع چوبی بنریس مراجعه فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
3