just-benris-logo

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

کارگاه تولید سرویس خواب در یافت آباد

سرویس خواب قسطی

سرویس خواب یک کلمه جامع و دربرگیرنده اجزای مختلفی است که به مجموع آنها سرویس گفته می شود. اگر قصد خرید سرویس خواب عروس و داماد را دارید با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی اجزای آن پرداخته و نکات مهمی را به شما آموزش دهیم  که در خرید سرویس خواب به شما کمک کند.

سرویس خواب عروس شامل چه چیزهایی است؟

هیچ لزومی ندارد که شما همه اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عروس را خریداری کرده و با خود به خانه ببرید، هر کسی با توجه به فضایی که در دسترس دارد و البته مفید یا غیر مفید بودن آن وسیله می تواند تعدادی از آنها را بخرد. این اجزا شامل موارد زیر می باشد:

  • تخت خواب
  • کمد
  • پاتختی
  • میز آرایش
  • دراور
  • پاف
  • آینه

البته برخی از فروشندگاه میز کامپیوتر ، کتابخانه و … را نیز جز سرویس خواب عروس و داماد محسوب کرده و به مشتریان معرفی می نمایند. اصولا در آپارتمان های امروز که فضای کافی در اتاق خواب وجود ندارد تخت خواب ، میز آرایش و آینه و بعضا دراور لباس بیشتر مورد توجه است و خریداری می شود. البته اگر اتاق خواب شما کمد دیواری نداشته باشد اولویت با خرید کمد است.

بررسی اجزای سرویس خواب عروس

تخت خواب دونفره عروس و داماد می تواند یکی از مدل های مختلف تخت دونفره ( کوئین ، کینگ و سوپر کینگ ) باشد ، اگر اطلاعاتی در این خصوص نداشته و علاقه مند به دانستن مدل های مختلف تخت خواب هستید می توانید مقاله ابعاد استاندارد تخت خواب ها را بررسی فرمایید.

کمد

اگر همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مجبور به خرید کمد هستید حتما به فضایی که اشغال می کند توجه کنید و ابعاد آنها را بسنجید. اصولا کمد موجود در سرویس خواب عروس برای لباس های یک نفر مناسب است لذا توصیه می شود برای هر شخص یک کمد در نظر بگیرید.

پاتختی

پاتختی یکی از اجزایی است که در خرید سرویس خواب خیلی به آن توجه نمی شود، البته این به معنای آن نیست که وسیله ای غیر کاربردی و به اصطلاح به درد نخور است بلکه به دلیل کمبود فضا برای چیدمان آنها اصولا از خرید پاتختی چشم پوشی می شود. این میز کشو دار برای دسترسی راحت به وسایل موردنیاز مانند موبایل ، چراغ خواب، عینک، ساعت و … است.

میز آرایش و آینه

یکی از وسایل تزئین کننده اتاق خواب عروس و داماد میز آرایش است و می توان گفت بعد تخت خواب بالاترین اولویت را دارد. میزهای آرایش دارای چندین کشو هستند و بسیار کاربردی است و تقریبا می توانید تمام لوازم و وسایل شخصی تان را روی آن و داخل کشوها قرار دهید.

علاوه بر آینه روی هر میز آرایش، برخی از افراد تمایل دارند که یک آینه قدی هم در سرویس خواب عروس گنجانده شود که آن هم با هماهنگی فروشنده می توانند در ابعاد و طرح های دلخواه شان سفارش دهند.

سرویس خ

دراور

دراور مجموعه ای شامل چندین کشو است که می توانید لباس های دم دستی را داخل آنها قرار دهید .دراور های موجود در سرویس خواب عروس در طرح های مختلف طراحی و ساخته می شود.

پاف

پاف یکی دیگر از وسایل موجود در سرویس خواب عروس بوده که یک صندلی بدون تکیه گاه است و برای نشستن یا استفاده به عنوان زیرپایی برای دسترسی به کمد های بالای کمد دیواری مثلا به کار می رود.

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب عروس

حتما قبل از خرید سرویس خواب اندازه و ابعاد اتاق خود را به درستی بسنجید.

چنانچه طرحی مورد پسند و سلیقه شما واقع شد در ذهن تان به نحوه چیدمان آنها در اتاق خواب تان توجه کرده و در نظر بگیرید که این مدل سرویس خواب عروس چقدر فضا اشغال خواهد کرد.

همچنین می توانید از تخت خواب های جک دار استفاده کنید که فضای بسیار مفید و کاربردی را به شما برای چیدمان وسایلی که کمتر به آنها نیاز دارید ( رختخواب یا لباس های غیر فصل) ارائه می دهد

صنایع چوبی بنریس (کارگاه تولید سرویس خواب در یافت آباد) ضمن فروش اقساطی مبلمان و سرویس خواب جهیزیه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق :

وب سایت ، پیج اینستاگرام یا کانال آپارات صنایع چوبی بنریس

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
2