just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

ابعاد میز تلویزیون استاندارد

میز تلویزیون استاندارد

قبل از خرید میز تلویزیون و اندازه گیری ابعاد آن، دانستن اندازه واقعی تلویزیون اهمیت زیادی دارد، همانطور که می دانید ابعاد تلویزیون که بر حسب اینچ بیان می شود اندازه افقی ضلع به ضلع آن نیست ، بلکه به صورت مورب یعنی از گوشه سمت چپ پایین تا گوشه سمت راست بالا ۵۰ اینچ است. همچنین قاب اطراف تلویزیون هم در این اندازه گیری لحاظ نمی شود.

ابعاد استاندارد میز تلویزیون زمینی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم قبل از خرید میز تلویزیون، باید ابعاد استاندارد تلویزیون را بدانید ، در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره ابعاد میز تلویزیون زمینی و ابعاد میز تلویزیون دیواری صحبت کنیم، پیشنهاد می کنیم مقاله ۷ ترفند برای انتخاب بهترین میز تلویزیون را نیز بررسی کنید.

نکته مهم :

فاصله میز تلویزیون تا محل تماشای آن باید دو برابر اندازه صفحه نمایش شما باشد. به عنوان مثال اگر یک تلویزیون ۵۴ اینچی دارید ، تلویزیون باید با فاصله حداقل ۱۰۸ اینچی از شما قرار بگیرد.

سایز تلویزیون (اینچ) طول استاندارد میز تلویزیون ( سانتی متر)
۳۲ تا ۴۵ ۱۲۰
۴۵ تا ۵۵ ۱۴۰
۵۵ تا ۶۰ ۱۶۰
۶۰ تا ۷۰ ۱۸۰

استاندارهای میز تلویزیون دیواری

این روزها خیلی از افراد استفاده از میز تلویزیون دیواری را به زمینی ترجیح می دهند، اگر شما هم در آپارتمان کوچک زندگی می کنید یا بچه های کوچک دارید توصیه می کنیم از میزهای تلویزیون دیواری استفاده نمایید. محل نصب میز تلویزیون دیواری باید در فاصله ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متری از زمین باشد. در نظر داشته باشید که ابعاد میز تلویزیون باید به گونه ای در نظر گرفته شود که میز از هر طرف بین ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر بیشتر از تلویزیون باشد.

ابعاد میز تلویزیون

ابعاد میز تلویزیون

فاصله مناسب میز تلویزیون بر حسب رزولوشن

رزولوشن یا وضوح، تعداد پیکسل هایی است که صفحه نمایش را تشکیل می دهند. تلویزیون های ۱۰۸۰p بیش از دو میلیون پیکسل دارند، تلویزیون های ۴k Ultra HD حاوی هشت میلیون پیکسل و تلویزیون های ۸k هم در بازار هست که دارای بیش از ۳۰ میلیون پیکسل اند. از آنجایی که هر چه تلویزیون نزدیک تر باشید ، پیکسل کمتر و فشار بیشتری به چشمان شما وارد می شود لذا انتخاب محل میز تلویزیون و فاصله آن از محل تماشای آن بسیار حائز اهمیت است.

۱۰۸۰p : تلویزیون های ۱۰۸۰p برای تلویزیون ۴۰ اینچی حدود ۷ فوت ، برای ۶۰ اینچی ۸ فوت و برای تلویزیون های ۸۰ اینچی حدود ۱۰.۵ فوت فاصله نیاز دارد.

۴k : تلویزیون های ۴k برای تلویزیون ۴۰ اینچی حدود ۳ فوت ، برای ۶۰ اینچی ۵ فوت و برای ۸۰ اینچی حدود ۷ فوت فاصله تماشا نیاز دارد.

 

مزایای تماشای تلویزیون برای کودکان

فناوری و گسترش آن در همه ابعاد یک مزیت بسیار بزرگ است و اگر در حد اعتدال از هر وسیله ای استفاده شود نه تنها مضر نیست بلکه فایده هم دارد. یکی از دغدغه های والدین این روزها تماشای زیاد تلویزیون کودکان هست. در این بخش می خواهیم به بررسی مزایای تماشای تلویزیون بپردازیم.

  • تلویزیون یک ابزار آموزش است و تماشای برنامه هایی که در این زمینه تولید می شود مانند آموزش الفبا ، مهارت های اجتماعی ، مستندهای حیات وحش ، سیاره زمین و … می تواند مطالب زیادی را به کودکان آموزش دهد.
  • تلویزیون به رشد مهارت های اجتماعی کودکان کمک می کند. بر کسی پوشیده نیست که بچه ها از طریق دیداری بهتر یاد می گیرند پس تماشای برنامه های تلویزیونی به کودکان یاد می دهد تا مهارت های اجتماعی را یاد گرفته ، از آنها تقلید کرده و در شخصیت شان گنجانده شود.
  • تماشای تلویزیون استرس بچه ها را از بین می برد. یک برنامه کودک جذاب ، خنده دار و سرگرم کننده می تواند یک روز پرتنش و خسته کننده را به یک روز خوب و پر از آرامش تبدیل کرده و اضطراب کودک را کاهش دهد.
    امیدواریم توصیه های گفته شده در این مقاله برای شما مفید واقع شود و بتوانید بهترین میزی تلویزیون را خریداری کنید. شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید برای خرید انواع محصولات دارای گارانتی از جمله مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل ال ، مبل استیل، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز تلویزیون و … به وب سایت صنایع چوبی بنریس یا پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.
Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0