just-benris-logo
3

جمع جزء: 217,600,000 تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

رازهای مهم قبل از خرید میز تلویزیون

خرید میز تلویزیون

هر کدام از وسایل منزل نقشی در دکوراسیون ایفا می کنند و واقعا در برخی موارد نمی توان گفت کدام یک از آنها مهم هستند و کدام یک اهمیت کمتری دارد ، زیرا اگر یکی از آنها با سایر وسایل هماهنگی نداشته باشد دکوراسیون شما را به هم زده و فضای دلنشین منزل شما را خسته کننده می کند. پیروی از یک هارمونی رنگ ، یکسان بودن سبک وسایل و … همه از اصول مهم طراحی دکوراسیون به شمار می آید که مطمئنا شما هم چیزهای زیادی در این خصوص می دانید. امروز در این مقاله از صنایع چوبی بنریس می خواهید چند راز مهم در خرید میز تلویزیون را با شما در میان بگذاریم.

طولانی کردن عمر وسایل منزل

در مقالات مختلف بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که طولانی شدن عمر هر وسیله ای علاوه بر کیفیت ساخت ، متریال و مواد اولیه و … به نحوه استفاده هم بستگی دارد. اگر به دنبال خرید میز تلویزیون هستید، خوب است بدانید که انتخاب یک میز تلویزیون با کیفیت و مرغوب حق شماست و رعایت کردن یک سری نکات کوچک بعد از خرید میز تلویزیون هم به عمر آن اضافه خواهد کرد. این روزها میز تلویزیون تنها یک نگهدارنده نیست بلکه به لطف گسترش و پیشرفت طراحی و تولید ، امکانات زیاد دیگری هم به آن اضافه شده است که اگر چرخی در بازار زده باشید حتما متوجه آنها شده اید. در ادامه می خواهیم نکاتی را در خصوص خرید میز تلویزیون بیان کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد و بتوانید خاطره یک خرید خوب را به همراه داشته باشید.

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون

قبل از خرید میز تلویزیون حتما جنس آن را بررسی کنید.

میزهای تلویزیون امروزه در جنس های مختلف شیشه ای ، فلزی ، چوبی ، نئوپان ، ام دی اف و … طراحی و تولید می شود. هر کدام از آنها مزایا و معایبی دارد که باید قبل از خرید میز تلویزیون به آن توجه کنید. به طور مثال میزهای شیشه ای بسیار زیبا هستند ولی از طرفی اثر انگشت و لکه روی آن به شدت خودش را نشان می دهد یا میزهای نئوپان شاید اقتصادی و مقرون به صرفه باشند ولی بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می دهد.

رنگ میز را با دکوراسیون هماهنگ و مشابه انتخاب کنید.

اگر برای خرید میز تلویزیون به بازار رفته باشید ، حتما متوجه انواع و اقسام رنگ بندی آنها شده اید ، نکته مهم این است که رنگی را انتخاب کنید که با چوب و پارچه مبلمان ، میز ناهارخوری ، میز وسط مبل و عسلی و … هماهنگی داشته باشد. حتی کمرنگ و پررنگ بودن یک رنگ خاص را هم در نظر داشته باشید. پیش از این در مقالات گوناگونی به معرفی انواع میز تلویزیون و سبک ها آن پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه آنها را از دست ندهید.
۷ ترفند برای انتخاب بهترین میز تلویزیون
سبک های میز تلویزیون

قیمت و کیفیت را با هم مقایسه کنید.

مواد اولیه ساخت هر وسیله ای کیفیت ، طول عمر ، کارایی و مرغوبیت آن را تضمین می کند و لذا قبل از خرید میز تلویزیون باید بدانید که هزینه کمتر ، کیفیت کمتر را به همراه خواهد داشت. به قول معروف هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری! مسلما کیفیت ساخت یک میز تلویزیون با چوب روسی قابل مقایسه با میز نئوپان یا ام دی اف نخواهد بود. پس بهتر است هنگام خرید میز تلویزیون هم قیمت را در نظر بگیریم و هم کیفیت و یکی را فدای دیگری نکنیم.

 

میز تلویزیون خوب و با کیفیت از کجا بخریم ؟

اگر قصد خرید میز تلویزیون دارید ، مفتخریم اعلام کنیم که صنایع چوبی بنریس آماده ارائه محصولاتی دارای گارانتی ، با کیفیت و مرغوب شامل مبلمان ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون ، کنسول ، سرویس خواب و … بوده و شما مشتریان عزیز می توانید به صورت نقد یا اقساط محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید.کسب اطلاعات بیشتر از طریق :
کانال آپارات
پیج اینستاگرام

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
3