just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

فروش مبل کلاسیک اقساطی

مبل کلاسیک چیست

هنگامی که به یک منزل جدید نقل مکان کرده و قصد تجهیز کردن اتاق نشیمن را دارید ، یکی از وسایلی که احتمالا باید بخرید، مبلمان است. اگر مدل های مختلف مبلمان موجود در بازار شما را سردرگم کرده و دانستن تفاوت های آن ها برایتان وقت گیر است با ما همراه باشید تا در این مقاله از صنایع چوبی بنریس به بررسی و معرفی مبل کلاسیک بپردازیم.

مبل کلاسیک چیست؟

اگر از شما بپرسند مبل کلاسیک چیست؟ ممکن است به طور دقیق ندانید یا تصور یک مبل قدیمی یا فانتزی یا لاکچری و گران در ذهن تان شکل بگیرد. کلمه کلاسیک در لغت به معنی آنچه رایج و قدیمی بوده و در صنعت مبل سازی، به مبلمان دارای ظاهر ظریف و زیبا و تلفیق شده از مبل استیل و راحتی ، مبل کلاسیک گفته می شود. یعنی از نظر ظاهری مانند مبل استیل ولی از نظر کاربرد و راحتی مانند مبل راحتی است.

انواع مبل کلاسیک

این سبک مبل به چهار دسته انگلیسی ، ایتالیایی ، فرانسوی و چستر تقسیم می شود. در ادامه می خواهیم بررسی کنیم که هر کدام از آنها چه ویژگی ها و شباهت یا تفاوت هایی دارد؟

مبل انگلیسی

این مدل مبلمان بسیار شبیه به مبل راحتی و با هر رنگی قابل تولید است. نشیمن آن راحت و طرح و نقش آن ساده دارد.

مبل ایتالیایی

در طراحی این مدل مبلمان تقارن یک اصل حساب می شود و دارای ظاهری لوکس و لاکچری هستند. وزن زیادی دارد و طراحی آن پر زرق و برق است. قیمت مبلمان ایتالیایی هم به واسطه طراحی منحصر به فرد آن بالاست.

مبل کلاسیک جهیزیه

مبل فرانسوی

در ساختار این مبل بیشتر از رنگ های خنثی و روشن و در طراحی آن منحنی های ساده و نامتقارن و خط های راست به کار گرفته می شود و پارچه این مدل مبل از جنس ابریشم ، کتان یا مخمل است. قیمت این مبل هم بستگی به منبت کاری آن دارد چنانچه منبت توسط دستگاه ایجاد شده باشد مسلما قیمت کمتری نسبت به هنر دست منبت کار دارد.

میل چستر

در طراحی این مدل مبلمان که امروزه به وفور در بازار مشاهده می شود، ارتفاع پشتی و دسته آن یکسان است و اختلاف ارتفاع ندارند. پارچه لمسه و دسته های خمیده دارد. این مبل از جنس چرم و عموما با رنگ قهوه ای هم تولید می شود.

اگر می خواهید تفاوت مبل کلاسیک و نئوکلاسیک را بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

خرید مبلمان نئوکلاسیک با بهترین قیمت در تهران

 

مبل کلاسیک با چه پارچه ای بهتر است؟

همانطور که گفتیم سبک کلاسیک یک سبک اصیل و ریشه دار است. مبلمان همیشه نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون دارند. بنابراین انتخاب پارچه مبل با نوع مبلمان این زیبایی را دو چندان می کند.

انتخاب اصولی و صحیح پارچه باعث سهولت در نظافت و طول عمر بیشتر مبل می شود. چوب به کار رفته در این مبل می تواند مصنوعی یا طبیعی باشد که به طور طبیعی بر قیمت مبلمان تاثیر می گذارد و اغلب رنگ چوب این مبل ها سفید یا طلایی است.

در واقع توصیه اصلی ما این است که قبل از خرید مبل به طراحی و سبک منزل خود توجه ویژه ای داشته باشید. اگر خانه ای ساده و مینیمال دارید، بهتر است به سراغ رنگ های خنثی مثل سفید یا کرم بروید و منبت های روی چوب مبل را ساده نگه دارید. پارچه این مبل ها می تواند ساده یا طرح دار باشد. همه چیز به سلیقه و سبک دکوراسیون محیط بستگی دارد.

دقت داشته باشید که انتخاب مبل بسیار به طرح و رنگ پرده ها بستگی دارد. به طور کلی بیشتر اوقات از این مبلمان برای پذیرایی در منزل استفاده می شود. بنابراین توجه داشته باشید که انتخاب مبل باید با سایر عناصر موجود در پذیرایی هماهنگ باشد.

چنانچه قصد خرید مبل کلاسیک اقساطی دارید می توانید به به وب سایت ، پیج اینستاگرام یا کانال آپارات صنایع چوبی بنریس مراجعه فرمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0