just-benris-logo
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

خرید مبلمان نئوکلاسیک با بهترین قیمت در تهران

دسته بندی :مبلمان, نوشته‌های آموزشی 3 بهمن 1402 Yeganeh Ansari 395
مبل

مبلمان نئو کلاسیک چیست؟

اگر قصد خرید مبلمان نئوکلاسیک را دارید در این مقاله با ما همراه باشید.

مبلمان نئوکلاسیک سبکی است که در اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ متولد شد. این سبک مبلمان تقریبا ساختاری نزدیک به سبک کلاسیک دارد ولی از جهاتی با یکدیگر متفاوت هستند که در این مقاله به این ویژگی ها می پردازیم.

ویژگی های مبلمان نئوکلاسیک

راحتی نشیمن ، استفاده از رنگ های ملایم و آرامش بخش ، پارچه های مبلی ساده یا دارای طرح های ظریف و محو ، دسته ها و پایه های ظریف و ابعاد جمع و جور و مناسب آپارتمان های امروزی از مهم ترین ویژگی های این سبک مبلمان است. خرید مبلمان نئوکلاسیک به دلیل ظرافت و طراحی خاص برای جهیزیه هم مناسب و پرطرف دار بوده و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

مقایسه خرید مبلمان نئوکلاسیک و مبل کلاسیک در یک نگاه

در این قسمت از مقاله صنایع چوبی بنریس ،قصد داریم تا در یک نگاه کلی این دو سبک مبلمان را مورد بررسی قرار دهیم :

رنگ

نئوکلاسیک : این سبک مبلمان با رنگ هایی چون کرم ، سفید ، شکلاتی ، بژ و خاکستری بازار پسندتر هستند و اگر اخیرا به بازار مراجعه کرده باشید احتمالا مبلمان نئوکلاسیک با این رنگ ها توجه شما را به خود جلب کرده است. استفاده از این رنگ های پیشنهادی چنانچه مطابق با دکوراسیون منزل شما باشد باعث شیک ، خاص و لاکچری شدن مبلمان شما می شود.

کلاسیک : معمولا در ساخت این مدل مبل رنگ های قهوه ای ، طلایی ، سورمه ای و کرم بیشتر استفاده می شود.

پارچه

نئوکلاسیک : پارچه های مبل ساده یا پارچه های دارای خط و خطوط و نقش هایی بسیار ظریف ، قامت چوبی مبلمان نئوکلاسیک را می پوشاند.

کلاسیک : پارچه های مبلی پر رزق و برق ، زربافت ، ملیله دار ، پر نقش و نگار معمولا در این سبک مبلمان استفاده می شود.

خرید مبل نئوکلاسیک

ابعاد

نئو کلاسیک : مبلمان نئوکلاسیک دارای ابعاد ظریف ، کوچک و جمع و جور تری نسبت به کلاسیک هستند و جز مبلمان کم جا به شمار می آیند که برای هر سایز اتاق می تواند مناسب باشد.

کلاسیک : مبل کلاسیک در ابعاد بزرگ ساخته می شود و معمولا مناسب خانه های با متراژ بالا می باشد ، زیرا قرار داد مبل کلاسیک در فضای تنگ و بسته اتاق ، نه تنها از جلوه و زیبایی آن می کاهد بلکه ممکن است باعث شود شما احساس کنید پول تان به هدر رفته است.

قیمت

شاید برای مشتریانی که این سبک مبل را پسندیده و قصد خرید مبلمان نئوکلاسیک دارند، اطلاع از قیمت هم مهم باشد، در این خصوص باید بگوییم که قیمت مبل با توجه به ابعاد ، تعداد ، لوازم مصرفی ساخت مانند چوب ، فوم ، جنس و نوع پارچه متفاوت و حدودا مبلغ آن از مبل راحتی بیشتر و از مبل کلاسیک کمتر خواهد بود.

چنانچه قصد خرید مبلمان نئوکلاسیک یا بهترین قیمت در تهران را دارید، می توانید به وب سایت صنایع چوبی بنریس یا پیج اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

جمع بندی

از زمانی که استفاده از مبلمان رواج یافت ،به دلایل مختلفی چون راحتی و آسان تر شدن پذیرایی از مهمانان و لوکس شدن منازل، می توان گفت دیگر تقریبا این روزها در بیشتر خانه ها مبلمان وجود دارد و در واقع جز یکی از اصلی ترین وسایل هر منزلی به شمار می آیند، انصافا هم نقش مهمی در دکوراسیون دارند و یک خانه بدون مبل دیگر خالی به نظر می رسد.

از این رو اگر نسبت به خرید مبلمان نئوکلاسیک ، تعویض سبک قدیمی یا خرید مبلمان جهیزیه مصمم هستید ولی در خصوص مدل آن ( راحتی ، کلاسیک ، نئوکلاسیک , استیل و … ) تردید دارید ، ما منتظر دیدار شما عزیزان هستیم تا با ارائه تجربیات و مشاوره خرید بتوانیم خاطره یک خرید لذت بخش را برای شما رقم بزنیم.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقالات راهنمای خرید مبل روشن و راهنمای خرید مبل تیره را نیز در وب سایت ما بررسی نمایید.

Yeganeh Ansari

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0